אושר מינויו של יוגב גרדוס לממונה על התקציבים באוצר

    צבי טסלר No Comments on אושר מינויו של יוגב גרדוס לממונה על התקציבים באוצר

    גרדוס כיהן בשורת תפקידים בכירים באגף במשך כ-11 שנה, לרבות סגן הממונה על התקציבים בתחום המאקרו וכן כרכז בתחומי הרווחה, הביטוח הלאומי והקליטה, המאקרו והתרבות והספורט

    צילום: דוברות משרד האוצר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של יוגב גרדוס לממונה על התקציבים במשרד האוצר. גרדוס ששימש מאז ספטמבר 2020 כממלא מקום הממונה על התקציבים, נבחר על ידי שר האוצר, אביגדור ליברמן, לכהן בתפקיד באופן קבוע.

    גרדוס כיהן בשורת תפקידים בכירים באגף במשך כ-11 שנה, לרבות סגן הממונה על התקציבים בתחום המאקרו וכן כרכז בתחומי הרווחה, הביטוח הלאומי והקליטה, המאקרו והתרבות והספורט.

    גרדוס (38), מחזיק בתואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובתואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד.

    שר האוצר, אביגדור ליברמן: "אני מאחל הצלחה גדולה ליוגב גרדוס, הצלחתו- הצלחתנו. יוגב צבר ניסיון רב עם צמיחתו באגף תקציבים והוא מייצג את הדם הצעיר והנמרץ שזורם במסדרונות משרד האוצר. הדרך אותה עשה בהעברת התקציב האחרון בממשלה ראויה להערכה, הוכיחה את יכולת הניהול והביצוע שלו ובטוחני כי תביא להשלמת ההליך גם בכנסת. שיתוף הפעולה הוא המתכון המנצח לשגשוג והכלים שעומדים לרשות יוגב ושאר אנשי המשרד יובילו לעברו במהירות והבטיחות הנדרשת".



    0 תגובות