תא"ל במיל' צביקה פוגל: "אי אפשר לקנות בכסף שקט לאורך זמן"

    אליהו גרין No Comments on תא"ל במיל' צביקה פוגל: "אי אפשר לקנות בכסף שקט לאורך זמן"

    ראש מטה פיקוד דרום לשעבר, תא"ל במיל' צביקה פוגל בראיון ל'קול חי': "גם הממשלה קודמת וגם הממשלה הנוכחית שבויות באותה קונספציה. רק יוזמה נחישות והוכחה שמה שמעניין אותנו זה מה שטוב לנו – תפתור את המצב. עד שלא נעשה את זה, הצד השני לא יכיר בזכותנו לחיות פה"

    תא"ל במיל' צביקה פוגל צילום: ויקיפדיה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: ויקיפדיה

    ראש מטה פיקוד דרום לשעבר, תא"ל במיל' צביקה פוגל טוען כי כל עוד ישראל לא תיזום פעולות נגד הטרור, חמאס ימשיך במלחמת ההתשה אותה הוא מנהל מולה: "אני מעריך שהמוטיבציה הישראלית לפתוח במתקפה לא קיימת, כי יש גורמים משפיעים שמאפשרים לממשלה הזו לקבל החלטה שלא מקבלים החלטה כרגע. אבל כשמתסכלים על התמונה כולה, זה היה צפוי מה שקרה פה", אומר פוגל בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר.

    הותר לפרסום: לוחם מג"ב נפצע אנוש בעימותים בגבול עזה

    לדבריו "חמאס מנהל נגדנו 15 שנים מלחמת התשה, במלחמה הזאת הוא כל הזמן היוזם ומעלה את רף הסחיטה כל העת. הוא קיבל עכשיו את הכסף הקטארי ובדיוק לפי התנאים שלו, שלא יספרו לך סיפורים כאילו הכל עובר עכשיו בתווי שי. כל אחד מקבל כרטיס אשראי, מושך את המאה דולר שלו, עובד לצד השני של הרחוב ומפקיד ח30 דולר בבנק של חמאס כדי להיות ברשימה גם בפעם הבאה. כך זה עבד וכך זה עובד".

    "מה שאנחנו רואים כרגע אלו צעדים מושכלים של החמאס להעלות את רף הסחיטה כי הוא לא קיבל את כל מה שהוא רוצה", מוסיף פוגל "ומה אנחנו קיבלנו? השבויים חוזרים? הנעדרים? קיבלנו משהו מכל זה? אי אפשר לקנות בכסף שקט לאורך זמן ואי אפשר בסנקציות לחסל את הגרעין. זה מה שהממשלות פה לא מבינות".

    בתגובה לירי לעבר לוחם מג"ב ולהתפרעויות בגדר: צה"ל תקף ברצועה

    "גם הממשלה קודמת וגם הממשלה הנוכחית שבויות באותה קונספציה", טוען פוגל "רק יוזמה נחישות והוכחה שמה שמעניין אותנו זה מה שטוב לנו – תפתור את המצב. עד שלא נעשה את זה, הצד השני לא יכיר בזכותנו לחיות פה".



    0 תגובות