תנועת הרכבות באזור שפיים חודשה, אך עדיין יש שיבושים

    צבי טסלר No Comments on תנועת הרכבות באזור שפיים חודשה, אך עדיין יש שיבושים

    תנועת הרכבות באזור שפיים חודשה לאחר הפגנת הנכים שהתקיימה במקום, אך שירות הרכבות עדיין לא ישוב לסדרו במיידית עקב שיבושים בתנועת הרכבות בכל הארץ

    ההפגנה וחסימת הרכבת צילום: רכבת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברכבת ישראל מעדכנים כי תנועת הרכבות באזור שפיים חודשה בדקות האחרונות, אך מדגישים כי יעבור זמן רב עד חזרת שירות הרכבות לסדרו, זאת עקב השיבושים הכבדים שנרשמו בתנועת הרכבות בכל הארץ, בשל חסימת מסילה ראשית לזמן רב במהלך שעות העומס ביום הראשון.

    מוקדם יותר הבוקר (ראשון), דווח כי תנועת הרכבת בקטע המסילה שבין הרצליה ונתניהו, הופסקה בשל הפגנת ארגוני הנכים שהתקיימה על מפגש כביש מסילה הסמוך לשפיים, וחלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות.

    הנכים פתחו לאחרונה במחאה בעקבות הדיונים על תקציב המדינה, בטענה כי משרד האוצר לא מכבד את ההסכמים התקציביים שסוכמו עימם ומפר אותם בכל מיני "טריקים ושטיקים"

    לטענת ארגוני הנכים, סלע המחלוקת בין הארגונים לאגף התקציבים במשרד האוצר הוא סעיף תקדימי ושנוי במחלוקת העונה לשם "שינוי התנהגות" בגינו מנסים במשרד האוצר לגרוע עד חצי מיליארד ש"ח המיועדים ליישום חוק הנכים.

    ארגוני הנכים פתחו במחאה נגד משרד האוצר: כביש איילון נחסם

    דובר מחאת הנכים, נאור לביא אמר בראיון ל'קול חי' לפני מספר שבועות, כי "שר האוצר ליברמן לא מוכן לדבר עם הנכים" והסביר כי "בניגוד לחוק שהעבירה הממשלה הקודמת, הממשלה הנוכחית רוצה לקצץ 600 מיליון ש"ח מתקציב הנכים ובנוסף רוצים להכניס עוד נכים מחולי הקורונה שהם יהיו גם בתקציב שלנו". נאור הוסיף כי האבסורד הוא שהוא הצביע לליברמן בבחירות האחרונות.

    דובר מחאת הנכים: "מתבייש שהצבעתי לליברמן – מפר את כל ההסכמים"

    ברכבת ישראל מדגישים כי מסילות הברזל הינן "תשתית קריטית, המשרתות מאות אלפי נוסעים מידי יום".



    0 תגובות