"אנשים מתו לשווא, יכולנו ליישם את תכנית ניו זילנד"

    אוריאל לנדאו No Comments on "אנשים מתו לשווא, יכולנו ליישם את תכנית ניו זילנד"

    בשיחה עם קול חי, אומר יועצו של ראש הממשלה בנט לשעבר, כי אם היו מיישמים את תכנית ניו זילנד לא הייתה קורונה בישראל. "6,800 איש מתו סתם, כי ישראל לא רוצה לעשות את מה שעושים בניו זילנד"

    בדיקות קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    היועץ האסטרטגי אודי רייטר, ששימש בעבר כיועצו של ראש הממשלה, נפתלי בנט שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על התנהלות הממשלה בראשות בנט, במאבק בקורונה. "אנחנו בוחרים בבן אדם, הוא יכול להבטיח הרבה דברים ואחרי שהוא מקבל את הכיסא לעשות בדיוק ההפך. אין פה מנגנון ששומר שנבחרי הציבור יעמדו בהבטחות שלהם, ולכן כל הבחירות פה זה חצי רמייה", אמר רייטר בפתח הריאיון.

    לדבריו "מתו בקורונה בסביבות 6,800 איש שיכלו לחיות היום. לא מספרים לעם ישראל שיש שיטה פשוטה, שיושמה במדינת ניו זילנד, מדינה נורמלית לחלוטין שיש שם אפס מתים בלי שחיסנו את האזרחים אפילו. הם נוקטים בשיטה מאוד פשוטה. שיטת שטח".

    רייטר מסביר: "הם באים לשטח, לעיר בודקים את כולה וככה מסמנים עיר נקייה ועוברים עיר, עיר ומסמנים איפה נקי ואיפה לא. המתים של הקורונה בישראל מתו סתם, כי ישראל לא רוצה לעשות את מה שעושים בניו זילנד. בסין גם עושים את אותו דבר".

    עוד אמר רייטר: "מי שבודק כל עיר ועיר, מנקה את המדינה. אני בניתי את התכנית הזו עוד לפני שבנט היה שר ביטחון, כשהוא היה באופוזיציה הוא אמר לי שהוא עשה טעות שלא עשה את זה כשר ביטחון. אחר כך הוא העתיק את התכנית ותכנן ליישם אותה".

    רייטר נשאל מה קרה שראש הממשלה בחר לבסוף שלא ליישם את אותה תכנית: "אחרי הבחירות אני הגשתי לו דרישה באמצעות עו"ד, שהוא צריך לשלם לי על ההעתקה של התכנית, הוא נבהל וניסה להעביר לי כספים כדי שלא אתבע אותו. בגלל הבעיה הזאת הוא קפא וגמגם".

    "בגלל העניין האישי שלו מולי, שהוא עומד בפני תביעה בבית משפט הוא לא מיישם את התכנית. זה אירוע חמור מאוד", אמר היועץ האסטרטגי.



    0 תגובות