ח"כ אשר: "נגלית לעינינו רפיסות מנהיגותית"

    אוריאל לנדאו No Comments on ח"כ אשר: "נגלית לעינינו רפיסות מנהיגותית"

    ח"כ יעקב אשר בראיון ל'קול חי': "אנשי המקצוע במשרד הבריאות רואים בשידור חי ובחרדה גדולה את המשבר המנהיגותי של הממשלה הזו. לקחו פה הימור אדיר על החיסונים, אם זה לא יעבוד ניקלע לסגר. היה אפשר למנוע את זה אם היו מקבלים החלטות בזמן"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יעקב אשר, תוקף את התנהלות הממשלה בנושא הקורונה: "מנהיגות נבחנת במה צריך לעשות, לא במה יראה טוב. נגלית לעינינו רפיסות מנהיגותית. אף אחד לא יודע מה התכנית של הממשלה איך לעבור את המשבר הזה. זה מחליף צורה כל הזמן. בהתחלה הכחשה ואחרי זה איחור בתגובה ועכשיו כמה הוראות מבולבלות מאוד".

    "היה מספיק זמן להבין ולדעת שבראש חודש אלול התלמידים שלנו מתחילים את בתי הספר", אומר ח"כ אשר בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "דיברו על כל מיני תכניות ובמבחן התוצאה – כלום. בנט מפחד להחליט. מנכ"ל משרד הבריאות נאלץ אתמול לחתום על צו לחסן בבתי הספר, מעל ראשה של שרת החינוך – אבל אין החלטה כזו של הממשלה".

    אשר טוען שיש קשר גם לכך שראש הממשלה אינו עומד בראש מפלגה גדולה: "אין ספק שאם לראש הממשלה יש בסיס שלטוני של מפלגה עם 20-30 מנדטים הכל נראה אחרת".

    לדבריו "אנשי המקצוע רואים בשידור חי את משבר המנהיגות. עומד בן אדם שאין לו את הגיבוי המתאים. הוא טוב בלתת עצות אבל לא בליישם. כל יום נקברים אנשים בשבועות האחרונים, כל יום עולים הנתונים. אין טיפול מערכתי. מסתמכים כרגע רק על החיסונים". 

    אשר הדגיש, "גם כשהיינו בקואליציה הייתה לנו ביקורת, אבל הייתה הנהגה. היה את מי לשכנע. פה כרגע הכל מתנהל על לנסות להיות נחמדים ומהמרים".

    עוד הוסיף אשר: "הם ידעו שהם הולכים לגל נוסף והם ידעו שנפתחת שנת לימודים, אז בואו תחליטו איך עושים את זה. לא ביקשנו סגר, ביקשנו טיפול והוא לא מגיע. הם נותנים לדברים לזרום, החשש הגדול הוא שאחרי כל הבלאגן הזה גם המצב יהיה גרוע וגם יצטרכו סגר וזה עלול להיות הכי מסוכן".

    אשר התייחס ל'גזירת המעונות' ואמר: "אני מכיר היטב ומקרוב את תחום תעסוקת הנשים בציבור החרדי, בשנים האחרונות ישנו זינוק אדיר בתחום וגזירת המעונות של ליברמן עלולה להחריב את הכל, זה פשע. המדינה תפסיד מזה".

    "לפיד כבר עשה את הטעות הזו פעם ויודע שאי אפשר לכפות עלינו שום דבר. הם הולכים לפגוע בתעסוקה החרדית, יסגרו משפחתונים ומעונות. הכל בגלל שאין להם אומץ להגיד לא לליברמן".

    אשר סיפר על פגישתו עם החקלאים: "אלו אנשים שהם באמת גיבורי כוח, הם רוצים להיפרד מפרנסתם ומשדותיהם בשנה הקרובה רק בגלל הציווי המיוחד, זה היה מחזה מרהיב ולא מדובר על אנשים שמוגדרים חרדים או מדקדקים בהלכה, אבל הם פשוט יודעים שזו מצווה שיש רק בארץ ישראל והם מקיימים אותה עם כל החששות".

    ח"כ אשר מתח ביקורת על 'רפורמת החקלאות': "הורדת המחרים לא תהיה, או תהיה מינורית אבל עשרות אלפי אנשים יאבדו את פרנסת".

    "הממשלה הזו רעה לכל ערך שהיה פה במדינה הזאת", מסכם אשר.



    0 תגובות