ח"כ פרוש: "גם אם יהיה סגר בחגים – אלך לבית הכנסת"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ פרוש: "גם אם יהיה סגר בחגים – אלך לבית הכנסת"

    ח"כ מאיר פרוש תקף אפשרות של סגר בחגים שימנע מיהודים להתפלל בבי"כ, "אין שום סיבה למנוע מיהודי ללכת להתפלל בבי"כ בחגים" | על הטיסות לאומן: "שר הדתות כרגע זורם איתנו. עם זאת כרגע הכל פתוח כי חשוב להם הטיסות לטורקיה וליוון"

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך לשעבר, ח"כ פרוש אצל בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן והתייחס לאפשרות של סגר שיגיע דווקא בחגים: "גם אם יהיה סגר בחגים – אלך לבית הכנסת. אי אפשר למנוע מיהודי להתפלל בימים הנוראים". פרוש תקף את אוזלת היד של משרד החינוך ואמר "משרד החינוך לא היה ערוך השנה לפתיחת שנת לימודים במוסדות הציבור החרדי".

    פרוש הוסיף, "אין שום סיבה למנוע מיהודי ללכת ולהתפלל", האם יילך לבי"כ גם אם יהיו יהודים מעל המותר בבי"כ? השיב פרוש: "אני לא יודע לספור". פרוש הוסיף, "רוב שרי הממשלה שם בכלל לא מתפללים בבי"כ הם בכלל לא מבינים מה זה".

    פרוש תקף את התנהלות המשלה האנטי יהודית, "בממשלה הזאת יש את כל הסממנים שהם כנגד, לא כולם אומנם, אבל יש את לפיד, ליברמן העבודה ואיתם נמצאים אנשים שקראו לעצמם ימין ועכשיו הם יושבים עם עבאס".

    פרוש תקף את התנהלות הממשלה מול אומן, "עכשיו ביא' אלול אנחנו מסתכלים על התאריך של השנה שעברה, חסידי ברסלב ידעו שהשמיים סגורים לאוקראינה, היוםלא יודעים מה יהיה, עכשיו הכל פתוח כי חשוב להם שהשמיים יהיו פתוחים לטורקיה, ליוון וקפריסין".

    פרוש הוסיף, "הגורם שצריך לכוון את העניינים מול אוקראינה זה שר הדתות כהנא, ושמעתי ממנו שהוא חושב שכמה שיותר להעביר לאומן יהודים שרוצים להגיע. ביקשתי בשל כך לדבר אתו יחד עם נציגי ברסלב, בינתיים לא הופתענו שלאל טובה והוא זורם אתנו ואני מקווה שיזה יימשך ככה".



    0 תגובות