ח"כ דודי אמסלם: "עוד מעט בחגים התקשורת תאשים את בתי הכנסת ואומן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ דודי אמסלם: "עוד מעט בחגים התקשורת תאשים את בתי הכנסת ואומן"

    השר לשעבר ח"כ דודי אמסלם בריאיון ל"מהדורה המרכזית" יותא למתקפה חריפה על התקשורת שמעלימה במכוון את מחדל הממשלה בקורונה שעולה בחיי אדם רבים וטוען כי בחגים יזכרו בתקשורת להאשים את החרדים במגיפה בגלל התפילות בבתי הכנסת, "החיים שלנו לא מעניין אותם, רק האגו שלהם"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ דודי אמסלם התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף בחריפות את ניהול הכושל של הממשלה במאבק בקורונה, לדבריו, "אנחנו חוזרים אחורה בזמן, בגלל שהממשלה לא נקטה צעדים. שמעתי את נתוני הנפטרים, אבל בנט ושאר ראשי הממשלה שם, עדיין בוחרים שלא להטיל סגר". אמסלם הוסיף והבהיר, "החיים שלנו לא מעניין אותם, רק האגו שלהם".

    אמסלם הזכיר את ההתקפות המרושעות של האופוזיציה שישראל הייתה עוד בתחילת המאבק במגיפה ללא חיסונים, "היו מכפישים אותנו על בסיס יום יומי. פשוט חסרי אחריות, ובראשם רוה"מ חסר אחריות ועל כדורים. הח"כים מהשמאל מגויסים של התקשורת. למה לא סוגרים עכשיו?, ייזכרו רק בחגים" שאל אמסלם.

    אמסלם לא מכבד בלשון המעטה את הממשלה החדשה וביקר את חוסר יכולת קבלת ההחלטות, "הם ליצנים, הרי רוה"מ אמור להוביל את הקו. אבל אצלם יש חילוקי דעות, שאשא ביטון מחליטה פתאום שהמומחים לא יודעים, ליברמן בכלל מדבר בשתי קולות. כולם צבועים שם".

    אין ראש ממשלה יש כמה ראשי ממשלה לדברי אמסלם, "לפיד נמצא כעת בביקור היסטורי בישראל. כשהיינו בממשלה הוא שיחק אותה שר החוץ, נסע כל הזמן לחו"ל על חשבוננו. אין באמת ממשלה, יש שמונה ראשי ממשלה, עם עבאס. בנט האיש הכי מיותר, אין לו שום תיק".

    על המשך המתקפות על יו"ר הליכוד אמר אמסלם, "התקשורת לא תעסוק בשחיתות הממשלה, הם ינסו להפריד בתוך הליכוד, באיזה מלון בחיפה שנתניהו הלך לשם. מרוב שהם לא יודעים מה לעשות, הם ימשיכו לעסוק בנעליים של ביבי. תרשמו, נתניהו מנהיג הימין הבלתי מעורער".



    0 תגובות