מאירים את ההר: הושלמו עבודות תאורה בהר המנוחות

    צבי וייס 1 Comment on מאירים את ההר: הושלמו עבודות תאורה בהר המנוחות

    מנכ"ל מועצת בתי העלמין הרב צוריאל קריספל: 'פרויקט התאורה של ההר הוא חלק מתכנית שלמה של השקעה בתשתיות ובדרכים בהר ואל ההר'; מנהל האגף למבני דת הרב יצחק הנאו: 'משקיעים מילונים בשדרוג בתי העלמין בירושלים'

    צילום: יח"צ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה לעולים לפקוד את קברי יקיריהם הטמונים בהר המנוחות: לאחר שנים שבהם אזור דרום ההר היה שקוע בעלטה בשעות הערב, נפרסו מחדש בשבועות האחרונים תשתיות תאורה במקום. הפנסים חודשו והוקמו אמצעי תאורה חדשים. עם השלמת הפרויקט, אזור דרום הר המנוחות יהיה מואר. על פי התוכניות בקרוב עתיד לצאת לפועל פרויקט תאורה לכלל האזורים בהר. כמו כן על הפרק קידום סלילה של הדרכים והכבישים הפנימים ברחבי ההר.

    הפרויקט הנוכחי, הוא חלק ממהפכת תשתיות בדרכים העולות להר ובהר המנוחות, המתבצעות בשנה האחרונה. הפרויקטים הם פרי שיתוף פעולה מבורך של מועצת בתי העלמין בראשות המנכ"ל הרב צוריאל קריספל והאגף למבני דת בעיריית ירושלים בניהולו של הרב יצחק הנאו.

    במסגרת התכנית נסלל כביש גישה חדש בעלות של מילוני שקלים, שופרו מקומות החניה והמדרכות. הוקמו סככות לטובת המשפחות שעורכות טקסי אזכרה בהר ועוד פרויקטים נוספים שנועדו לשדרג באופן משמעותי את דרכי הגישה להר. כמו כן, ניתן דגש על השקעה משמעותית בתחום התחזוקה והתברואה. במסגרת הרפורמה בתחום התברואה בהר, נרכש רכב עם ארגז אחורי הידראולי המאפשר העמסה של גזם ושקיות אשפה בכמות גדולה יותר. כמו כן בוצעו שינויים בתחום העסקת עובדים, שינויים החוסכים בעלויות מיותרות ומאפשרות הסטת משאבים לטובת פיתוח ושדרוג כל סביבת ההר.

    מנכ"ל מועצת בתי העלמין הרב צוריאל קריספל: 'לעולים להר תהיה מעתה אורה. הפרויקט הנוכחי הוא חלק מתכנית שלמה שיזמנו והוצאנו לפועל בשנה האחרונה, ביחד עם עיריית ירושלים והאגף למבני דת. חשוב לנו כמועצת בתי העלמין, לדאוג לשפר ולחזק ולתקן את הדרכים העולות להר ואת הדרכים בהר, למען יוכלו המוני בית ישראל לעלות בצורה נוחה אל קברי יקיריהם והצדיקים הטמונים בהר'.

    מנהל האגף למבני דת בעיריית ירושלים הרב יצחק הנאו: "תנופת הפיתוח של הר המנוחות נמשכת, והיא חלק מתכנית גדולה של עיריית ירושלים, לטיפול כולל בכל נושאי הקבורה והלוויות בירושלים. לצד ההשקעה הגדולה בתשתיות בהר המנוחות אנחנו משקיעים משאבים רבים בשיפוץ ושדרוג בית הלוויות שמגר. עיריית ירושלים רואה לעצמה חובה וזכות, להשקיע מילוני שקלים בשדרוג בתי העלמין בירושלים, אשר בהם קבורים קדושי עליון'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אף אחד לא מגיב