- רדיו קול חי - -

יו"ר ש"ס דרעי מעריך: "הממשלה לא תלך לסגר כי אין להם אמון מהציבור"

צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לאירועים הדרמטיים בעולם ובישראל ואמר, "מה שקורה בעולם, דברים נוראים, זה אומר שהקב"ה רוצה מאיתנו משהו. גם ברמה הפוליטית צריך לעשות חשבון נפש. הנחמה זה עולם הישיבות שמלא כעת בלומדי תורה".

עם כל זאת אומר דרעי כי יש לנו נחמה, "זכיתי לבקר בכמה תלמודי תורה בפתחה של שנת הלימודים, זה תענוג לראות את הכיתות מלאות בבנים של אברכים, בעלי בתים, חוזרים בתשובה. לראות את עולם התורה הספרדי והאשכנזי הכל מלא – זאת הנחמה שלנו".

על סגר אפשרי בחגים אומר דרעי, "אני חושב שהם לא יעשו סגר, הם לא מסוגלים כי לא ישמעו להם. בשביל לעשות סגר צריך ממשלה חזקה, לא מבחינת סמכויות אלה מבחינת אמון הציבור ואין להם. הם מבולבלים הם בעצמם לא יודעים מה לעשות. אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר בבוקר, כבר נמצאים על 500 חולים קשים, לצערי אנחנו לאט לאט מתחילים להכיר נפטרים מהסביבה שלנו".

יו"ר ש"ס ביקר את התנהלות הממשלה הכושלת, ,בעולם עדיין לא החליטו לחסן ב'בוסטר', על אף הירידה בנוגדנים. אנוכי ונתניהו צעקנו לחסן כבר ב'בוסטר', ומשרד הבריאות החליט לחסן את גילאי הסיכון. שאלו אותי אנשים עם כמות נוגדנים מכובד, לא שכנעתי אותם להתחסן ב'בוסטר', אבל כן לבדוק סורולוגי".