פולין במתקפה על לפיד: "השימוש בטרגדיה לצרכי אינטרסים מפלגתיים מביש"

    שלמה ריזל No Comments on פולין במתקפה על לפיד: "השימוש בטרגדיה לצרכי אינטרסים מפלגתיים מביש"

    ראש ממשלת פולין יוצא במתקפה חריפה כנגד שר החוץ לפיד, לאחר שהוריד את הדרג הדילפומטי במדינה בתגובה להעברת החוק הפולני. ראש הממשלה הבהיר, "אם ממשלת ישראל תמשיך לתקוף את פולין בצורה כזו, תהיה לכך גם השפעה שלילית מאוד על יחסינו"

    צילום: מתוך חשבון הטוויטר של לפיד
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ששר החוץ יאיר לפיד החזיר את האחראי על הנציגות ישראל בפולין לישראל ללא הגבלת זמן בתגובה להעברת החוק הפולני, ראש ממשלת פולין מטאוש מורבייצקי יוצא למתקפה חריפה על לפיד ואמר: "ההחלטה של ​​ישראל להוריד את דרגת הייצוג הדיפלומטי בוורשה הינה חסרת בסיס וחסרת אחריות, ודבריו של יאיר לפיד מעוררים את זעמו של כל אדם ישר".

    עוד אמר ראה"מ הפולני: "אני מתנגד למתקפות על שגריר פולין, מארק מגירובסקי. התוצאה של הפעולות האגרסיביות האחרונות של ממשלת ישראל היא עלייה בשנאה לפולין ולפולנים במדינה הזו".

    לכן הבהיר כי "בין היתר, מסיבות אלו קיבלתי החלטה להעביר את ילדי השגריר שלנו בישראל לפולין. פולין לעולם לא משאירה את הדיפלומטים לבד בעת צרה".

    ראה"מ תקף אישית את שר החוץ לפיד ואמר: "השימוש בטרגדיה זו לצרכי אינטרסים מפלגתיים הוא מביש וחסר אחריות. אם ממשלת ישראל תמשיך לתקוף את פולין בצורה כזו, תהיה לכך גם השפעה שלילית מאוד על יחסינו – הן בילטראליים והן בפורומים בינלאומיים".



    0 תגובות