ראה"מ לשעבר נתניהו: "אזרחי ישראל, אין מי ששומר עליכם"

    אבי רבינא 1 Comment on ראה"מ לשעבר נתניהו: "אזרחי ישראל, אין מי ששומר עליכם"

    ראה"מ לשעבר בנימין נתניהו תקף את ראה"מ בנט ושרת הפנים שקד לאחר האמירה המזעזעת כי צריך להכיל מתים, על רקע השתוללות מגיפת הקורונה והעלייה החדה בחולים והמתים אמר נתניהו, "במקום להכיל מתים אתם צריכים להציל חיים. ירדתם מהפסים – לכו הבייתה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראה"מ לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) בחומרה את התנהלותו הכושלת של ראה"מ בנט במאבק בהתפשטות הקורונה, "נפתלי ואיילת אתם השתגעתם? אמרתם אתמול בעזות מצח שבתפקיד שלכם זה להכיל מתים, במקום להכיל מתים אתם צריכים להציל חיים".

    נתניהו הוסיף, "בגלל חוסר הניסיון שלכם והבריחה מאחריות, בזבזתם זמן שיכל להציל חיים.  בזבזתם 7 שבועות יותר מידי, לפני 7 שבועות ביקשתי להביא את החיסונים שהזמנו ושילמנו עליהם. הייתם רק צריכים לתת הנחיה להביא את היונים ולחסן  מייד את אזרחי ישראל".

    ראש הממשלה לשעבר האשים את ראה"מ בכישלון הגדול ואמר, "בנט אתה בזבזת זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר. אזרחי ישראל אני חייב לומר לכם בדאגה: "אין מי ששומר עליכם. אין מי שדואג לבריאות שלכם אין מי שדואג לחיים שלכם" הם אפי ' לא באים לישיבות הקורונה" תקף נתניהו.

    נתניהו קרא לממשלה להתפטר, "בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרות לעצמו ממשלה שהחליטה להכיל מתים במקום להציל חיים. ירדתם מהפסים לכו הבייתה" סיים נתניהו את דבריו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שכח שיש לנו את הקדוש ברוך הוא.