הקבינט צפוי לאשר: הרחבת התו הירוק והגבלת ההתקהלויות

    איתי גדסי No Comments on הקבינט צפוי לאשר: הרחבת התו הירוק והגבלת ההתקהלויות

    בין ההמלצות: "התו הירוק" יחול על כל ענפי המשק, תוטל הגבלת התקהלות במקום סגור – עד 50 אנשים, ובמקום פתוח – עד 100 בני אדם

    צילום: קובי גדעון / לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפשטות זן הדלתא של נגיף קורונה: קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום (רביעי) בשעה 17:00 אחר הצהריים כדי לדון בהמלצות מערכת הבריאות להטלת מגבלות נוספות בעקבות העלייה המתמשכת בתחלואה.

    אתמול, לאחר כינוס נציגי משרד הבריאות והאוצר במשרד ראש הממשלה, גובשו מסר המלצות לקבינט: תו ירוק על כל ענפי המשק החל מגיל 3; בדיקות המוניות בכל הארץ במטרה לזהות חולים מאומתים ולהוציאם לבידוד, כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה.

    החלת תו ירוק על רובם המוחלט של ענפי המשק, המוסדות הציבוריים והפרטיים, ובהם, בין השאר: בריכות שחייה, חדרי כושר, מוסדות אקדמיים, כל אירועי התרבות והספורט, כנסים ותערוכות, מוזיאונים, ספריות, מסעדות ובתי מלון, ועוד.

    התו הירוק יוחל החל מגיל 3, ותשלום עבור הבדיקות יתבצע על פי המתווה הבא:

    • גילאי 0-3: פטורים מתו ירוק
    • גילאי 3-12: בדיקות במימון המדינה
    • גילאי 12 ומעלה: בדיקות במימון פרטי (רק ללא מחוסנים מבחירה)

    בימים הקרובים תתרחב באופן משמעותי פריסת מתחמי הבדיקות המהירות על מנת שיהיו נגישות בכמות גדולה לכל אזרחי ישראל.

    מועד כניסתו לתוקף של התו הירוק המורחב ייקבע היום, בהתאם להיערכות להשלמת הקמתו של מערך הבדיקות המהירות (נכון לרגע זה, פרוסות כבר 150 עמדות והכוונה היא לפחות להכפילן).

    עוד הוחלט להמליץ כי באירועים בבתים פרטיים ודומיהם (שבהם לא חל תו ירוק) תיקבע מגבלת התקהלות כדלקמן: במקום סגור – עד 50 אנשים. במקום פתוח – עד 100 אנשים.



    0 תגובות