הפסד למועמד הליכוד: אלי לנקרי ניצח בבחירות באילת

    איתי גדסי No Comments on הפסד למועמד הליכוד: אלי לנקרי ניצח בבחירות באילת

    ראש עיריית אילת בפועל ומי שכיהן כסגן וממלא מקום ראש העיר ב-18 שנים האחרונות, אלי לנקרי ניצח בבחירות לראשות העיר אילת. לנקרי, המזוהה עם ראש העיר הקודם ומפלגת תקווה חדשה, גבר על מועמד הליכוד גבי קדוש

    צילום: צילום מסך
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד שנתמך על יד מפלגת 'תקווה חדשה' של סער, אלי לנקרי נבחר הלילה (שלישי) לראשות עיריית אילת. לנקרי מכהן כראש עיריית אילת בפועל, מאז עזיבתו של ראש העיר יצחק מאיר הלוי לטובת תפקידו בכנסת. לנקרי כיהן כסגן וממלא מקום ראש עיריית אילת ב-18 שנים האחרונות.

    מתוך 55,064 בעלי זכות הצבעה מימשו את זכותם הערב בבחירות המיוחדות לראשות העיר אילת (10.8.21) 13,893 תושבים. אחוז ההצבעה באילת עמד על 25.79%.

    לנקרי נבחר ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות כשרים מתוך 13,893 מצביעים בפועל.

    אחוזי התמיכה להם זכו שאר המועמדים:

    1. גב' מילוא הדס קיבלה 6.9% שהם 947 קולות כשרים.
    2. מר קדוש גבריאל קיבל 41.2% שהם 5,627 קולות כשרים.
    3. מר קסוס יעקב קיבל 7.2% שהם 984 קולות כשרים.

    שר המשפטים גדעון סער, מיהר לברך את המנצח ולשגר 'עקיצה' לליכוד ולמועמדם, גבי קדוש: "‏ברכות לראש העיר הנבחר של אילת אלי לנקרי. תושבי אילת בחרו נכון לטובת העיר והחליטו להמשיך קדימה במקום לחזור אחורה. בהצלחה לאלי ולאילת".

    שר החוץ וראש הממשלה החליפי, כתב הודעה קצרה בנוסח דומה למדי לזה של סער: "ברכות לאלי לנקרי, ראש עיריית אילת החדש, על בחירתו לתפקיד, וברכות לתושבי אילת שהחליטו לבחור בעתיד במקום בעבר".

    ראש העי לשעבר, ח"כ מאיר יצחק הלוי בירך את לנקרי: "תושבי אילת היקרים היום אתם זוכים בראש עירייה איכותי, מסור וישר אשר ישקיע את מרצו לטובת פיתוח העיר והשבחת איכות חיי התושבים. ברכות לידידי וחברי אלי לנקרי על זכייתו בבחירות לראשות העיר אילת. אלי יקר בהצלחה".



    0 תגובות