שנה חדשה במוסדות חב"ד ראשל"צ | גלרייה

    ארי טננבוים No Comments on שנה חדשה במוסדות חב"ד ראשל"צ | גלרייה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בראשל"צ נפתחה השבוע שנת הלימודים במוסדות חינוך חב"ד "אור מלכה" – תלמוד-תורה, כיתות מתיבתא וגני בנים עם חינוך על טהרת הקודש (גם גני הבנות על טהרת הקודש ייפתחו אי"ה בח"י אלול) ברוב פאר והדר.

    מנהל המוסדות הרב בנימין-נחום זילברשטרום, שעומד בחזית העיקשת של המשך קיום חינוך חסידי על טהרת הקודש עם מלמדים כמקובל מדורי דורות להקפיד על חינוך ללא פשרות, קיבל את ההורים והתלמידים כמו גם את האורחים החשובים שהגיעו ללוות את פתיחת שנה"ל, בהתרגשות ובברכת חודש טוב וכוח"ט ובהצלחה גדולה.

    ההורים שהגיעו עם הטף, הביעו עידוד וחיזוק למנהל המוסדות וכן התפעלות והתרגשות מרצון הילדים לחזור ללמוד במוסדות עם שמחה, ולהיות שוב כתלמידים בתלמוד-תורה.

    ההורים שרואים את ההשקעה העצומה באיכות החינוך, באיכות המקום, והכל תוך הקפדה על תכנים חסידיים – במסדרונות התלמוד תורה, ובכיתות עצמם, הביעו את שביעות רצונם והערכתם למנהלים ולכל הצוות המיוחד.

    כנושא שנתי מוביל הוכרז 'שנת השמיטה' – ובתוכו גם "השמיטה החסידית" המרכז החשוב ביותר בחיינו, ואותו רוצה כל הורה להחדיר בילדיו, נושא אותו ילמדו ויחיו התלמידים במעגל השנה.

    בימים הקרובים מתכננים "כינוס אלול" להורי התלמידים בהשתתפות חברי ההנהלה החדשים, ואנשי חינוך וותיקים. הרב חיים-שלמה דיסקין מהנהלת רשת חב"ד ואיש חינוך מנוסה, שגם ידבר עם ההורים על "החינוך ודרכי החינוך החסידי".

    צילום: מענדי קורנט



    0 תגובות