ח"כ מעוז דורש: "לחשוף את ההסכם בין לפיד לאבידר"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מעוז דורש: "לחשוף את ההסכם בין לפיד לאבידר"

    ביזבוז כספי ציבור תמורת תמיכה בממשלה? ח"כ אבי מעוז דורש לחשוף את ההסכם בין ראש הממשלה החליפי לשר בלי תיק, אלי אבידר סביב מינויו של אבידר לשר: "ההסכם לא הובא לידיעת הכנסת לפני הצבעה כמתחייב בחוק"

    ח"כ אבי מעוז צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת נעם, וחבר סיעת הציונות הדתית חה"כ אבי מעוז פנה היום (שלישי) ליועץ המשפטית לכנסת, עו"ד שגית אפיק בבקשה כי תורה לרה"מ החלופי, יאיר לפיד לחשוף את ההסכם עם השר אלי אבידר סביב מנויו של אבידר לשר, וזאת כמתחייב בחוק יסוד הממשלה.

    "‏בחוק יסוד הממשלה סעיף 1א מופיע כי בכל מינוי שר או סגן שר לאחר כינון הממשלה, יש להניח את ההסכם ‏על שולחן הכנסת לא יאוחר מ-24 שעות מההצבעה על המינוי", כתב חה"כ מעוז ליועמ"שית הכנסת.

    לדברי מעוז "‏מאחר ומדובר במינוי של חבר כנסת מסיעה שאינה של רה"מ החליפי, ולאחר שיו"ר סיעתו של השר אבידר ‏החליט שלא למנותו על חשבון מכסת השרים שקיבל בהסכם הקואליציוני, עולה החשש כי ישנו הסכם בכתב ‏או בעל פה בין רה"מ החליפי לשר אבידר, כדי שלא יפיל את הממשלה בהצבעות חשובות, ובתמורה יתמנה ‏לשר ואולי אף ייכלל ברשימת יש עתיד בכנסת הבאה, הסכם, שככל וישנו, לא הובא לידיעת הכנסת לפני הצבעה כמתחייב בחוק", נכתב.

    לאור כך ביקש הח"כ להורות על פרסום ההסכם ככל שקיים "‏אשר על כן ובכדי ליצור שקיפות ועמידה בתנאי החוק, אבקש כי תורי לרה"מ החליפי ולשר אבידר להודיע אם ‏ישנו הסכם, וככל וישנו, לפרסמו לכנסת בהקדם האפשרי", סיים.



    0 תגובות