בהשתתפות רה"ע: במינהל הקהילתי רמת שלמה הצדיעו למתנדבות הקורונה

    ארי טננבוים No Comments on בהשתתפות רה"ע: במינהל הקהילתי רמת שלמה הצדיעו למתנדבות הקורונה
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במינהל הקהילתי של שכונת 'רמת שלמה' בירושלים ערכו במהלך השבוע האחרון טקס הוקרה מיוחד ורב רושם לכמאה מתנדבות קורונה אשר פעלו ללא הרף במהלך השנה האחרונה למען תושבי השכונה שנאלצו להתמודד עם שלל קשיים בשל התפרצותה של נגיף הקורונה.

    הטקס המרשים נערך לאחר שנת קורונה קשה, במהלכה הגוף המיוחד שפועל רבות בשכונת שהוקם בעבר על ידי המינהל הקהילתי התפתח בצורה מדהימה כאשר כמאה מתנדבת חברו למערך ועזרו רבות למען תושבי השכונה.

    המתנדבות עזרו ופעלו למען משפחות המבודדים והחולים אשר התקשו להסתדר לבד, במהלך פעילותן המתנדבות אף בשלו ארוחות למשפחות רבות, ערכו קניות ואפילו יצאו לקנות תרופות ומשחקים למשפחות אשר נאלצו להישאר בבתים הן מפאת בידוד שנכפה עליהן או בן משפחה שנדבק בנגיף הקורונה.

    שכונת רמת שלמה בירושלים סבלה מגל תחלואה גבוה במיוחד בתקופת הקורונה, השכונה הייתה אדומה בוהקת, והתושבים התקשו להסתדר, במינהל הקהילתי לא ישבו ברוגע ומיד נרתמו לעזור לאלפי התושבים בהקמת מערך המתנדבות אשר סייעו בצורה ייחודית ויוצאת דופן שכמוה לא נראה באף שכונה אחרת.

    טקס ההוקרה נערך ברמה גבוהה ביותר כאשר במקום הוגשה ארוחת גורמה חלבית לעשרות המשתתפות. לטקס הגיע ראש עיריית ירושלים משה ליאון אשר העלה על נס את פעילותם הכל כך חשוב של מתנדבות הקורונה.

    במהלך דבריו אמר ליאון כי "ההתנדבות שהייתה כאן היא ברמה כל כך גבוהה שאם תצטרכו אי פעם משהו הדלת שלי תמיד תהיה פתוחה בפניכם". משה ליאון אף ציין בסיפוק כי הוא התפעל עד למאוד מהיקף פעילות החסד של המתנדבות לאורך כל תקופת הקורונה. ראש העיר אף הודה ל למנהלת מערך המתנדבות מטעם המינהל הקהילתי גב' שרה נחייסי ולמרכזת הפעילות הגב' גלי דיסקין.

    במהלך הטקס המרשים נשמעו דברי ברכה למתנדבות הרבות אשר פעלו ימים ולילות למען החולים, המבודדים ובני משפחותיהם. בין היתר מי שנשא דברים בטקס היה והרב גבריאל קוסובר שהרצה בטוב טעם ודעת על פעילויות החסד הרבות.

    יצוין כי למרות דעיכת נתוני התחלואה בשכונה מערך המתנדבות עדיין ממשיכה לפעול כאשר משפחות רבות אשר זקוקות עדיים לעזרה נעזרות במערך החשוב הזה. גורם המעורה בפעילות מספר כי רק בתקופה האחרונה אם צעירה שחלתה במחלה הקשה ל"ע נעזרת רבות במערך המתנדבות אשר מבשלות אוכל למשפחה הגדולה אשר מתמודדת עם אם חולה.



    0 תגובות