הסלמה בצפון: חיזבאללה ירה רקטות לשטח ישראל

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הסלמה בצפון: חיזבאללה ירה רקטות לשטח ישראל

    כעשר רקטות נורו לעבר ישראל טל ידי ארגון הטרור חיזבאללה | מספר יירוטים בגזרת הר דב | צה"ל משיב בירי פגזים אל תוך שטח לבנון וצמרת צה"ל נמצאת כעת בהתייעצות עם ראש הממשלה ושר הביטחון איך וכיצד להגיב | מתעדכן

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר שוגרו רקטות מדרום לבנון לעבר ישראל. ככל הנראה מדובר על מטח גדול של 10 רקטות. התושבים מדווחים על מספר יירוטים שנראו בגזרת הר דב. צה"ל יורה פגזים אל תוך שטח לבנון ובכיר מערכת הביטחון מקיימים התייעצות עם ראש הממשלה נפתלי בנט בנוגע לאופי התגובה.

    ארגון הטרור הלבנוני "חיזבאללה" לקח אחריות על התקיפה וכתב: בשעה 11:15 ביום שישי הקרוב, ובתגובה לפשיטות האוויריות הישראליות על שטחים פתוחים באזורי אל-ג'רמק ואל-שוואקיר, ביום חמישי שעבר, קבוצותיהם של האנוסים עלי קאמל מוחסן והשהיד מוחמד קאסם טהאן באיסלאם. ההתנגדות הפציצה אדמות פתוחות בקרבת אתרי הכיבוש. הצבא הישראלי בחוות שבא ירה עשרות רקטות של 122 מ"מ

    הופעלה התרעה ביישובים עין קניא, שניר ונווה אטיב. התושבים הונחו להישמע לאזעקות ולעת עתה לא היו הנחיות מיוחדות. צה"ל תוקף בירי ארטילריה את המקומות שמהם נורו הטילים.

    ממשרד ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, עודכן במתרחש בצפון. בשעה הקרובה יקיים רה"מ התייעצות עם שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ובכירי מערכת הביטחון.

    על פי דיווח בלבנון כעס בקרב הדרוזים על כך שחיזבאללה ירה משטח הכפרים שלהם. לפי גורמים בלבנון רכב המילוט של מחבלי חיזבאללה שירו את הטילים הותקפו על ידי הדרוזים.

    כח יוניפי"ל של האו"ם המוצב במקום קורא לעצור את ההסלמה: "זה מצב חמור מאוד ואנו קוראים לנצור את האש".

    הדרוזים בלבנון עוצרים את פעילי חיזבאללה ששיגרו את הרקטות:

    תיעוד השיגורים והיירוטים משטח לבנון:



    0 תגובות