נתניהו: "בנט בזבז זמן בהבאת החיסונים ולכן מביא לסגר"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בנט בזבז זמן בהבאת החיסונים ולכן מביא לסגר"

    ראש האופוזיציה תוקף: "בנט בזבז זמן בהבאת החיסונים ולכן מביא לסגר" | "בושה שלפיד וליברמן לא משתתפים בקבינט הקורונה – הם בורחים מאחריות"

    צילום: פלאש 90
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו מתייחס לאפשרות של הטלת סגר בקרוב ומותח ביקורת חריפה על האיחור בהבאת מנת החיסון השלישית. "לצערי בנט מוביל לסגר בגלל שהוא בזבז זמן יקר עד להבאת החיסון השלישי. הוא לא הביא את מיליוני חיסונים שהממשלה בראשותי כבר הזמינה ושילמה עבורם לפני חודשים", אומר נתניהו.

    "ידענו אז שהאפקטיביות של החיסון השני תרד ולכן הזמנו חיסון שלישי", הוסיף ראש האופוזיציה. "הזמנו בזמן – הם לא הביאו את זה בזמן – ולכן המגפה מתפשטת. לא הייתה סיבה להתעכב. לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר".

    לדבריו "אלמלא המחדל של בנט, זה בכלל לא היה בלתי נמנע. בנט אמר בבחירות: ״אני אוציא אותנו מהקורונה תוך 5 שבועות״. בפועל הוא החזיר אותנו אל הקורונה תוך 5 שבועות".

    "בנט גם הסביר שהחיסון לא יעיל נגד זן הדלתא. לא יאומן. במקום לקחת אחריות, בנט מאשים אותנו, אזרחי ישראל. זאת מנהיגות?"

    "והאבסורד הכי גדול הוא שהממשלה מאשימה אותנו בזמן ששר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה. הם בורחים מאחריות. פיזית בורחים מאחריות", המשיך נתניהו ותקף.

    "בממשלה שלנו – אני, שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה – מסביב לשעון, לתוך הלילה ולעתים רבות עד הבוקר. איך הם לא מתביישים?"

    לדברי נתניהו: "בנט קיבל מאיתנו את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם בקורונה, עם כמעט אפס נדבקים ביום. היום אנחנו סביב 3000 נדבקים ביום".

    עוד הוסיף ראש האופוזיציה: "אתם דאגתם לאלי אבידר לשר בלי תיק, בזמן שלשולה מחדרה אין חיסון. במקום להיאבק על הג׳ובים שלכם ולהעלות מיסים מיותרים על הציבור, אולי תתחילו להיאבק בקורונה?"



    0 תגובות