ליברמן על היעדרותו מדיוני הקורונה: "השר עמאר מייצג את האוצר"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן על היעדרותו מדיוני הקורונה: "השר עמאר מייצג את האוצר"

    שר האוצר ליברמן בתגובה לסערה בשל היעדרו מקבינט הקורונה: "חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר – הוא מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה"

    אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, אביגדור ליברמן מגיב לביקורת הציבורית על היעדרותו מדיוני קבינט הקורונה: "יש חלוקת עבודה ביני לשר חמד עמאר".

    "כמי שמאמין בעבודה שיטתית ומסודרת כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד האוצר", כתב ליברמן לפני זמן קצר. "השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה, ואני בקבינט המדיני-ביטחוני, השר עמאר חבר בוועדת שרים לחקיקה ואני חבר בוועדת השרים לחוק ההסדרים".

    "בנוסף, אני עומד בראש שלוש ועדות שרים: קבינט חברתי-כלכלי, ועדת שרים להפרטה, ועדת שרים לרגולציה והשר עמאר אחראי על הפעילות הפרלמנטרית בכנסת תוך שהוא נותן מענה לשאילתות והצעות לסדר ומשתתף בדיוני הוועדות והמליאה", הוסיף שר האוצר.

    עוד כתב ליברמן: "בתוך המשרד אני מתמקד בגיבוש התקציב וחוק ההסדרים והעברתם בכנסת והשר עמאר מרכז את כל הקשר עם הרשות הפלסטינית והפעילות מול המגזר הערבי, הדרוזי והצ'רקסי. זאת החלוקה בינינו, כך זה התנהל עד עכשיו בצורה מצוינת וכך זה יתנהל בהמשך".

    לדבריו "בניגוד לגלי הקורונה הקודמים, השר עמאר ואני דוגלים בגישה בה את המשבר הנוכחי חייב להוביל הדרג המקצועי ועל המנהיגות הפוליטית לגבות את המלצותיו".



    0 תגובות