בשל העלייה בתחלואה: מחלקת טיפול נמרץ קורונה נפתחה בסורוקה

    מוטי סבן No Comments on בשל העלייה בתחלואה: מחלקת טיפול נמרץ קורונה נפתחה בסורוקה

    מנהל המחלקה פרופ' מוטיקליין אמר: "לצערי, גם עכשיו בדיוק כמו בגלים הקודמים מתאשפזים בבית החולים חולים צעירים שלא התחסנו ונדבקו בנגיף"

    מחלקת קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע העלייה במספר המאושפזים בעקבות נגיף הקורונה בבתי החולים בכלל וגם בסורוקה, הביאו לפתיחה מחודשת של היחידה לטיפול נמרץ קורונה.

    לאחר הערכות לפתיחה מחודשת של היחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה,  נפתחה היחידה בניהולם של ד"ר יואב ביחובסקי ואלכס ארבלט אח אחראי ביחידה.

    בסורוקה מאושפזים כעת 9 חולי קורונה כולם במצב קשה: 6 במחלקת קורונה ו-3 נוספים מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ קורונה.

    פרופ' מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי שאחראית על הפעלת טיפול נמרץ קורונה אמר: "לצערי, גם עכשיו בדיוק כמו בגלים הקודמים מתאשפזים בבית החולים חולים צעירים שלא התחסנו ונדבקו בנגיף".

    פרופ קליין הוסיף, "כבר בתחילת הגל היה לנו ברור כי עלינו להיערך לפתיחה של היחידה שכן כמות הנדבקים  גדלה ובהתאמה גם כמות המתאשפזים. קורונה היא מחלה קשה . מצבו של מטופל יכול להידרדר מהר מאוד וביחידה שלנו הצוות ערוך ומוכן לקליטת אותם חולים שהטיפול המיוחד לו הם נדרשים מורכב יותר".

    פרופ' קליין קרא לציבור לצאת ולהתחסן: "אנחנו לקראת הגבלות חדשות ועלינו להקפיד על ההנחיות כדי שלא נדרדר למצב הקשה בו היינו בגלים הקודמים. חשוב להתחסן, להימנע מהתקהלות ולעטות מסיכה בהתאם להנחיות. אין לנו דרך להימנע מכך כדי להציל חיים".



    0 תגובות