יו"ר ש"ס דרעי: "ליברמן לא מקצץ בקצבאות הילדים כי הוא פוחד מעבאס"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר ש"ס דרעי: "ליברמן לא מקצץ בקצבאות הילדים כי הוא פוחד מעבאס"
    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי התייחס היום (חמישי) לפרסום כי לפיד וליברמן כלל לא נכחו בדיוני קבינט הקורונה, "כששמעתי שרה"מ החליפי ושר האוצר לא משתתפים בדיוני קבינט קורונה – קיבלתי הלם מוחלט , שאנחנו היינו בממשלה לא היה לנו לא יום ולא לילה, עשרות שעות של דיונים".

    דרכי תקף את התנהלות הממשלה הנוכחית ואמר, "הממשלה הנוכחית מתנהלת בהפקרות מוחלטת, זו ממשלה שקמה על הונאה שקרים וסיסמאות. ליברמן עסוק בלהטיל גזירות על הציבור".

    יו"ר ש"ס ביקר בחריפות את אוזלת היד במאבק בקורונה, "הממשלה הנוכחית קיבלה מאיתנו מדינה עם 0 אחוזי תחלואה, זו ממשלה שידעה שבועות רבים שהתחלואה מגיעה מנתב"ג והעדיפו להתעלם, זו ממשלה שמתנהלת בחוסר אכפתיות".

    דרעי התייחס לתשובתו של לפיד כי שר החוץ לא קשור לדיוני הקורונה ואמר, "גבי אשכנזי כשר החוץ ישב יומם ולילה בקבינט יחד עם שר הבטחון, כולם הבינו שזה נוגע לציבור וחייבים לקבל החלטות, האמירה של לפיד ששר החוץ לא צריך לשבת בקבינט היא אמירה צינית ומנותקת".

    דרעי התייחס לקיצוצים הכואבים לשכבות החלשות ואמר, "ליברמן פוחד לקצץ בקצבאות הילדים בגלל מנסור עבאס, הגזירות שלו מתמקדות בפגיעה מדויקת בחלשים, התקציב כבר לא רלוונטי, הם מקצצים בכדי לכסות על כישלון של סגר".

    יו"ר ש"ס הסביר כי למעשה ליברמן ולפיד לא מוכנים להתמודד עם הבעיות וזורקים הכל על בנט, "ממשלה שקמה על 'רק לא ביבי' צריכה כעת להתמודד עם החיים עצמם, המדינה כמו חבית חומר נפץ עם בעיות קורונה ובעיות בטחוניות, אין לי ספק שלפיד וליברמן נעדרים מדיוני קורונה בכדי להביך את בנט". את הדברים אמר דרעי לאודי סגל וספי עובדיה בגל"צ.

     



    0 תגובות