אלימות חמורה כנגד יהודים: כתב אישום כנגד 6 ערבים תושבי חיפה

    ישראל רובין No Comments on אלימות חמורה כנגד יהודים: כתב אישום כנגד 6 ערבים תושבי חיפה

    באחד האירועים על פי כתב האישום, הערבים תקפו רוכב אופנוע תושב נשר בן 21 ושרפו את האופנוע עליו רכב, חברו תושב רחובות בן 25 שהגיע לסייע לו, בתגובה הערבים השליכו עליו בקבוק תבערה אשר פגע בקסדה ובמעילו שהחלו לעלות באש

    הפרעות בעכו צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרעות תשפ"א: הפרקליטות תגיש היום (חמישי) כתב אישום כנגד ע 6 ערבים חשודים, תושבי חיפה (בגילאי 19,19,18,29,24,25 ) ותושב עכו בן 18, בגין מעורבות באירועי התפרעויות, תקיפות, שוד והצתות בעיר במהלך מבצע "שומר חומות ממניע גזעני.

    הערבים נעצרו במהלך החודשים יוני ויולי, במסגרת חקירה משותפת לשב"כ והיחידה ללוחמה בפשיעה על רקע חשד למעורבותם באירועי התפרעויות בפרעות תשפ"א.

    במהלך ההתפרעויות האלימות, המתפרעים חסמו כבישים באמצעות צמיגים בוערים, יידו אבנים ירו זיקוקים וגרמו נזק לרכוש תוך הפרה בוטה של הסדר הציבורי.

    סדר האירועים: בתאריך 11.5.21 במהלך ההתפרעויות הבחינו החשודים בקורבן תושב נשר בן 21 כשהוא רוכב על קטנוע ברחוב העצמאות בעיר. החשודים תקפו אותו ולקחו ממנו את מפתחות הקטנוע ובהמשך הציתו את הקטנוע.

    בהמשך ומשהגיע חברו של הקורבן, תושב רחובות בן 25 לסייע לו, החשודים השליכו עליו בקבוק תבערה אשר פגע בקסדה ובמעילו שהחלו לעלות באש.

    בתאריך 13.5.21 ברחוב ארלוזרוב בחיפה, הבחינו החשודים בתושב חיפה בן 25 שעבד באותו הערב כשליח פיצה ורכב על אופנועו כאשר עפ"י החשד, החשודים רדפו אחריו ברכבם, ותקפו אותו באמצעות אבנים ומקלות תוך שהם מקללים אותו. בהמשך, החשודים שדדו ממנו את הקטנוע ונמלטו מהמקום.

    בחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר ובשירות הביטחון הכללי עלה כי החשודים ביצעו את המעשים ממניע של גזענות.

    כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה יוגש הבוקר (חמישי) כנגד החשוד כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בחיפה, וכן בקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

    כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום נוספים שהוגשו נגד אחרים בפרשיות אלה

    מהשב"כ והמשטרה נמסר: שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, על כן ימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי לסכל את האיום ולמצות את הדין בחומרה עם כל המעורבים.



    0 תגובות