חיי האזרחים לא חשובים? ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה

    איתי גדסי No Comments on חיי האזרחים לא חשובים? ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה

    לאחר הפרסום כי שר החוץ וראש הממשלה החליפי לפיד לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה, דבר שלפיד אישר. היום מדווח כי גם שר האוצר ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסום אמש, כי ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד לא השתתף אף פעם בדיוני הקורונה הקריטיים לאזרחי ישראל מבחינה בריאותית וכלכלית, היום (חמישי) מתפרסם כי גם שר האוצר אביגדור ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה. כך מפרסם מיכאל שמש.

    חשוב להדגיש כי בקבינט הקורונה, מתקבלות החלטות הרות גורל על חיי האזרחים מבחינה בריאותית וכלכלית, כדוגמת מרחב ההגבלות על עסקים ותנועת אזרחים, תו הירוק, הסגרים הצפויים וקביעת מדיניות המאבק בהתפשטות הנגיף שנוגעת לחייו של כל אזרח במדינה.

    מלשכת שר האוצר, אביגדור ליברמן, נמסר בתגובה: "שר האוצר מינה את השר במשרד האוצר, חמד עמאר, לנציג בקבינט הקורונה בזמן גיבוש התקציב וחוק ההסדרים ואישורם בממשלה.

    כמו כן גם הדרג המקצועי של משרד האוצר נוכחים בישיבות הקבינט ולוקחים חלק פעיל בהחלטות. שר האוצר נשאר מעודכן לאורך כל הדרך ושותף בהחלטות שרלוונטיות למשק ולכלכלת ישראל".

    אמש לפיד הגיב לפרסום וכתב: "ראיתי שנוצרה "מהומה" על כך שאני לא משתתף בדיוני קבינט הקורונה. זה נכון. שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני קבינט הקורונה ועדיף שיהיה שם במקומי שר התיירות, מפני שלהחלטות הקבינט יש השפעה ישירה על שוק התיירות".

    עוד כתב, "גם כראש הממשלה החליפי אין לי צורך להיות שם מפני שראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, מנהל מצויין את משבר הקורונה. בקור רוח, עם גישה מאוזנת, תוך שהוא מקשיב לגורמי המקצוע. קבינט זה גוף שמקבל החלטות. רצוי שהוא יהיה מצומצם ככל הניתן ורלוונטי ככל שזה אפשרי".



    0 תגובות