תושבי הר נוף מלינים: "פוגעים בזכויות שלנו"

    אבי יעקב 2 Comment on תושבי הר נוף מלינים: "פוגעים בזכויות שלנו"

    שכונת הר נוף גדולה ובה רבים הנזקקים לשירותי דואר. לאחרונה התושבים התבשרו כי הסניף הקיים בשכונה כשלושים שנה הופרט והוא עובר לסניף רמי לוי במרכז הסחר בשכונה הסמוכה | התושבים אומרים: "לא נתפס הדבר הזה פתאום ביום בעיר החליטו להעביר למקום אחר מרוחק. אנחנו לא יודעים מה הרציונל, מדובר בתהליך פגיעה אלמנטרי בזכויות הבסיסיות של התושב | למרות פניית "קול חי", "דואר ישראל" טרם הסבירו את הצעד

    סניף דואר צילום: דואר ישראל
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דואר ישראל

    אתמול במהדורת הצהרים "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו עלה לשידור תושב שכונת הר נוף שסיפר כי ללא שום היגיון נראה לעין וללא שום הצדקה חברת הדואר הודיעה במפתיע למשרד התקשורת לפני כשבועיים , על החלטת הסוכן לסיים את ההתקשרות עם החברה ופורסמה הודעה לקהל הלקוחות ואלפי תושבי השכונה על ביטול סניף הדואר בשכונה.

    לטענת אותו תושב חברת הדואר העניקה ל"רמי לוי – שיווק השקמה" זכיינות לסוכנות בתוך חנות במרכז מסחרי ברחוב כנפי נשרים בגבעת שאול. וכפי שיודע כל מי שמכיר מעט את האזור, הרחוב הינו  רחוב מסחרי מהעמוסים ביותר בעיר ירושלים, פקוק מאוד, ועומד באמצע שיפוץ עומק שימשך עוד שנתיים לפחות. מה  שפוגע גם ככה בתושבי השכונה שמעתה ייאלצו גם כן לנדוד אל סניף הדואר העתידי.

    לאחר ההודעה לתושבים על סיום ההתקשרות בין הסוכן לבין החברה, פנו אל חברת הדואר מספר מועמדים פוטנציאליים להפעלת הסוכנות בבקשה להפעילה. לאחר פגישה ושיחה עם נציג מטעם החברה נאמר להם כי בימים הקרובים ייצא מכרז למפעיל פרטי, (לא חנות בתוך חנות) אך עד לרגע זה טרם פורסם מכרז. כאמור, התושבים טוענים כי מעבר לחוסר הוודאות, המרכז מרוחק מהשכונה ומצריך הגעה בתחבורה ציבורית, החניה שם תמיד בתפוסה מלאה עד אפס מקום, והגישה לחנות קשה בעקבות עבודות בכביש וגוזלת זמן רב.

    כידוע, שכונת הר נוף מכילה הרבה תושבים ותיקים שנעזרים בשרותי בנק הדואר, אין בשכונה בנק מסחרי נוסף. התושבים מלינים גם כן כי דואר בגבעת שאול ישרת את המשרדים ובעלי העסקים בגבעת שאול את הר נוף – דבר המנוגד לחוק שמחייב סניף דואר בתוך השכונה וזאת מלבד העובדה כי הדבר מכביד על התושבים עד מאוד, מאריך את התורים ומוריד את רמת השירות.

    התושבים אומרים כי "גם אם החברה "התנהלה לפי החוק" ובחרה לפתוח סוכנות במרחק העומד בתנאי המשרד והחוק היבש, אבקש להתחשב בעובדות האנושיות ולפנים משורת הדין: לא סביר לשלוח את אדון x שגר ברחוב חיי טייב – למשל – באוטובוס, מרחק 20-30 דק נסיעה לכל כיוון, על מנת למשוך קצבה מביטוח לאומי בכל 28 לחודש".

    "או לחילופין" אומרים התושבים ל"קול חי" – "להכריח את גברת y שעובדת באולפנת z ואוספת עבורם מדי יום דבר דואר מתא הדואר שלהם, לנסוע יום יום מחוץ לשכונה על מנת לאסוף דואר ולבצע תשלומים. פשוט לא ייתכן להעתיק דואר קיים , פעיל ואהוב אל מחוץ לשכונה בשעה שאפשרי להשאירו בתוך השכונה".

    מערכת החדשות של "קול חי" פנתה לדואר ישראל אך טרם התקבלה תשובה. לכשתתקבל נפרסם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא מבינה איך לא מדברים על-כך שהרבה סניפים הפכו להית כאלה המחייבים קביעת תור באפליקציה/אינטרנט וכדו'. בעלי הגיע לסניף, הפקידה אמרה לו שיש לה תור פנוי בזמן בו הגיע אך היא אינה יכולה לקבלו עד שיקבע תור… הזוי!