הנתונים נחשפים: בית שמש עם רוב חרדי מובהק

    אבי יעקב 3 Comment on הנתונים נחשפים: בית שמש עם רוב חרדי מובהק

    בעוד העימותים הפוליטים מול ראש העיר והקואליציה הלעומתית נמשכים, הנתונים על אחוזי התלמידים החרדים במערכת החינוך בבית שמש נחשפים | הנתונים המובאים באדיבות "רווח הפקות" מראים בבירור כי העיר בית שמש היא עיר חרדית למעשה מה שמשפיע על כל מהלך פוליטי אפשרי בעיר | כל הנתונים:

    בית שמש צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע השינויים הפוליטיים שעוברים על העיר בית שמש והקואליציה הלעומתית לראש העיר עליזה בלוך שמונה את רוב חברי מועצת העיר ומובלת בידי הנציגות החרדית – מערכת "חדשות בית שמש רווח הפקות" חושפים את נתוני הפילוח על פי המגזרים בכל שכונות העיר.

    לפי הנתונים נראה כי רוב מוחלט של תושבי בית שמש משתייכים לציבור החרדי, דבר שהופך את העיר  למעשה בצורה ברורה לעיר חרדית לתשומת ליבה של ראשת העיר שנמצאת כעת בעיצומו של משבר פוליטי מול הסיעות החרדיות המרכזיות דגל התורה ואגודת ישראל.

    הנתונים המלאים והמדויקים של מספר בתי הספר והתלמידים בבית שמש: אחוז התלמידים בבתי הספר והגנים החרדים בבית שמש עומד על 76%, כאשר החינוך הממלכתי עומד על 6.33% בלבד.

    גם במספר גני הילדים קיים פער ניכר כאשר מספר הגנים החרדים הקיימים בבית שמש עומד על 386 ואילו החינוך הממלכתי מסתפק בששה עשר גנים בלבד.

    חשוב לציין כי נתונים אלו אינם כוללים בתי ספר פרטיים של מוסדות חרדים שאינם מקבלים תקצוב מהמדינה ולמרות שהם משרתים מאות רבות מילדי משפחות העיר הם אינם נכללים ברשימה. נדגיש כי הנתונים מעודכנים לסוף שנת הלימודים הנוכחית.

    הנתונים גם אינם כוללים את האוכלוסייה החדשה ברמת בית שמש ד' המונה אלפי ילדים שכבר רשומים במוסדות חינוך ואף יתווספו אליהם ילדים רבים נוספים במהלך השנה הקרובה שבה יהיו על פי הצפוי מאות אכלוסי בניינים בשכונה שגודלה בגודל של העיר החרדית ביתר עילית.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מיקי רווח הוא סתם צלם אפילו לא עיתונאי… מנסה ליצור דרמות… שטויות