אשר במליאה: "השר לענייני כלום" אלי אבידר

    איתי גדסי No Comments on אשר במליאה: "השר לענייני כלום" אלי אבידר

    מליאת הכנסת אישרה את מינויו של ח"כ אלי אבידר לשר במשרד ראש הממשלה. ליצמן תקףאת המינוי ואמר: "קודם זה היה שר המים, שר הדשא, שר אני לא יודע בדיוק מה, ועכשיו זה שר על כלום, על אוויר"

    אלי אבידר צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תעשיית הג'ובים בשיאה למרות מגיפת הקורונה:  מליאת הכנסת אישרה את מינויו של ח"כ אלי אבידר לשר בלי תיק במשרד ראש הממשלה. בהצבעה שמית תמכו 54 בהודעה מול 48 שהתנגדו.

    מיד לאחר ההצבעה עלה אבידר להצהיר אמונים מעל הדוכן. חברי הכנסת דוד אמסלם שאלו אותו מה אלי אבידר היה אומר על זה אם היה באופוזיציה, ואבידר השיב: "רציתי להיות שר הדיגיטל, לא רצו".

    מינויו של אבידר הגיע לאחר שאיים שלא יצביע יחד עם הקואליציה, לאחר שלא קיבל תפקיד למרות פעילותו הפוליטית במפלגה. בקואליציה רצו להתפטר מאבידר ומינו אותו לשר בכדי שיתפטר במסגרת החוק הנורבגי.

    ח"כ יעקב ליצמן תקף את המינוי המיותר ואמר: "היום בבוקר הצבענו להוריד, לבטל, משרדים, כי זה מיותר, ועכשיו ממנים שוב שרים שזה מיותר. קודם זה היה שר המים, שר הדשא, שר אני לא יודע בדיוק מה, ועכשיו זה שר על כלום, על אוויר. לכן, מה שאני אומר: צריך לשלם על הנורבגי. עוד מעט יהיה נורבגי על הנורבגי, ועוד מעט יהיה סגן נורבגי על הנורבגי".

    ליצמן הוסיף,  "הממשלה הזאת יכולה לעשות את הכול, וכל העיתונים מרותקים, כולם שומעים, לא מגיבים ולא תוקפים והכול בסדר, והכול בעיקר כדי שהממשלה תחזיק מעמד ושנתניהו לא יחזור".

    ח"כ מיכל וולדינגר אמרה בדיון: "שמענו את אלי אבידר בשנה האחרונה מזדעק השכם והערב נגד השחיתות, נגד הבזבזנות, נגד חוסר המשילות – בעצם, על מה לא? והיום – היום אנחנו ניצבים כאן, בדיון במליאת הכנסת, על מינויו של אבידר לשר. שר לענייני מה? שר לענייני כלום ושום דבר".

    וולדיגר הוסיפה, "אבידר לא קיבל מהדייסה, איים ומכונת הג'ובים שלפה תפקיד שר והעניקה לו ללא מצמוץ. בזמן שעוד ועוד משפחות עניות, אנשים עם מוגבלות, מתמודדי נפש ותחלואה כפולה ייאנקו בתת-תקצוב אבידר ייהנה מתנאים של שר: לשכה, רכב שרד, יועצים, עוזרים של יועצים, מזכירות, משרד מפואר. ומילא היה בזה תועלת למשהו, אבל כלום"

    ח"כ אופיר כץ אמר במליאה: "כשאני מספר על מצוקות של אזרחי ישראל, הממשלה עומדת פה ומודיעה על מינוי שר. למה? כי הוא נעלב, כי לא התאים לו שמישהו אחר עקף אותו. אז אנחנו צריכים למנות אותו לשר, אנחנו צריכים אחרי זה לאשר פה גם את הנורבגי כי זה לא מספיק, הוא הרי סתם שר, אבל הוא סתם שר מאוד עסוק, אז צריך להכניס פה גם נורבגי. מעניין אם אנחנו נצטרך להכניס נורבגי גם על העוזרים הפרלמנטריים שלו ועל היועצים שלו, אולי גם אז נצטרך חוק נורבגי".

     



    0 תגובות