תושבים מספרים: "כאוס בתחבורה הציבורית בבית שמש"

    יונתן שורק 14 Comment on תושבים מספרים: "כאוס בתחבורה הציבורית בבית שמש"

    מאזינה תושבת רמת בית שמש סיפרה בשידור ביומן הצהרים ב"קול חי" על כאוס תחבורתי בעיר | "אוטובוסים לא יוצאים בזה אחר זה בשעות הצהרים, מה שגורם להמתנה לא הגיונית של תושבים בשמש ובחום הכבד" היא סיפרה | וגם, מה השיבו הנוסעים בסקר הספונטני בקו 497 מבני ברק?

    אוטובוס בית שמש אקספרס צילום: רווח הפקות
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת התחבורה החדשה החלה ברגל שמאל: תושבי בית שמש מתלוננים על תפעול לקוי של חברת התחבורה שהחלה לפעול בעיר. היום (ג') בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו, עלתה לשידור מאזינה תושבת השכונות החדשות בעיר, שסיפרה על כאוס תחבורתי בעיר, כדבריה.

    היא קבלה על כך שאוטובוסים לא יוצאים בזה אחר זה בשעות הצהרים, מה שגורם להמתנה לא הגיונית של תושבים בשמש ובחום הכבד. לעיתים, היא טענה גם במשך יותר משעה.

    בנוסף, טענה המאזינה, שמוקדי השירות מאוישים בידי נציגי שירות שאינם דוברת עברית, הנהגים אינם מכירים את שמות השכונות בעיר – למרות שהם בעיר כבר למעלה מחודש – וזאת מבלי לחשב את תקופת ההרצה והלמידה.

    המאזינה אמרה בהומור ציני כי החברה "נכנסה לעיר ברגל ימין אך היא צולעת, והיא גם לא צירפה את הרגל השנייה". היא סיפרה על מספר אירועים שבהם היא ומשפחתה נאלצו להמתין זמן רב עד להגעת אוטובוס, לאחר שכמה קווים פשוט לא יצאו למסלולם בזמן המיועד.

    כתוצאה מהשידור, עמדת ההפקה באולפן קול חי הוצף בשיחות טלפון של תושבים שביקשו לחזק את דבריה של מירי ומזהירים מקריסה לקראת שנת הלימודים הקרבה ובאה.

    "קול חי" ימשיך לעקוב אחר הנושא גם בימים הקרובים, ואנו נוסיף לעקוב אחרי השינויים. היום, ערכנו סקר ספונטני בקרב נוסעי האוטובוס מבני ברק לבית שמש, מהם נשמעה ביקורת קשה על החברה הנכנסת.

    יצוין, כי כותב השורות מתגורר גם כן ברמת בית שמש ומשתמש באמצעי התחבורה הציבורית, תוך המתנה מדי בוקר לאוטובוס שמאחר באופן משמעותי וחריג ללא שום הצדקה מתקבלת על הדעת.

    מחברת "בית שמש אקספרס" נמסר: חברת 'בית שמש אקספרס' מבית חברת התחבורה הציבורית 'נתיב אקספרס', נכנסה להפעלת מערך התחבורה הציבורית של בית שמש בשבועות האחרונים, לאחר זכייה במכרז להפעלת מערך התחבורה הציבורית בעיר. הערך המוביל והעיקרי של חברת נתיב אקספרס, הינו השירות המצטיין לנוסעים. החברה אף זוכה באופן קבוע לציונים הגבוהים ביותר בתחום השירות בתחבורה הציבורית בבדיקות וביקורות שעורך משרד התחבורה.

    אנו מודעים לאתגרים וחבלי הלידה הנובעים מתהליך החלפת המפעיל מחד ומהשינויים שנקבעו על ידי משרד התחבורה בקווים העירוניים ובמסלולי הקווים מאידך. הנהלת בית שמש אקספרס פועלת ללא הרף על מנת לצמצם את תהליך ההסתגלות למינימום ההכרחי ולהעניק לתושבי בית שמש את השירות המצטיין, לו זוכים לקוחות החברה בכל רחבי הארץ. כחלק מהמחוייבות שלנו לשירות מצטיין לתושבי בית שמש, אנו פועלים בימים אלה לעבות את מערך צי האוטובוסים והנהגים, שיפור הטכנולוגיה וכן את מערך נציגי השירות על מנת להעניק מענה ושירות מהיר ויעיל לתושבי בית שמש.

    האזינו:

    צילום: רווח הפקות


    14 תגובות

    מיין תגובות
    1. 14

      אני שבוע שעבר חיכיתי בתחנת אוטובוס שעה וחצי ל2 אוטובוסים שהיו צריכים לעבור ולא עברו
      יום לפני הייתי צריכה לנסוע והנהג שואל אותי איפה אני צריכה לרדת הבן אדם לא יודע כמה אני צריכה לשלם הוא שואל אותי כמה אני צריכה לשלם !! מגוחך בטרוף וכשרצינו להתלונן עונה ערבייה שלא מבינה כלום מהחיים שלה ומורחת אותנו 45 דקות על הקו זה לא נורמלי !
      אם תוכלו לטפל בזה זה ממש יעזור
      אמנם אני לא תושבת בית שמש אבל אני נוסעת לשם הרבה פעמים
      מזעזע מה שהולך שם

    2. 13

      הכאוס בתחבורה ציבורית בבית שמש זה משהו מטורף לא נורמלי הם מפספסים חופשי קווים אין להם מספיק אוטובוסים אני חיכיתי שלושה ימים רצוף לקו 497 שעה כי האוטובוס של שעה 11 שלושה ימים לא הגיע לתחנה שלי
      פעם אחת עקף על התחנה כי חשב שלא עוצרים שם ופעמים כי לא ידע שצריך לעבור שם אז עקף על כל שכונת חפציבה
      בקיצו מטורף חייבים לנער אותם בהקדם
      תודה שאתם מעוררים את הענין

    3. 12

      פתחתי 3 תלונות אצלם גורנישט לא עוזר כלום ולא יעזור
      צריכים לנער אותם מלמעלה אולי תלונות למשרד התחבורה יותר עוזר

    4. 9

      פשוט בושה, אבל הגיע הזמן שנבין, אנחנו לא מעניינים אף אחד, ואין מי שיעזור לנו,
      גם אני עוד בית שמשניק שסובל

    5. 8

      החלפנו פרה בחמור פעם בשעה יוצא אוטובוס אותם אוטובוסים של סופרבוס רק עם מדבקה של נתיב אקספרס חברה אפס

    6. 7

      ממש החלפנו פרה בחמור זה ההגדרה

      לא הרווחנו כלווווום אותם אוטובוסים של סופרבוס רק עם מדבקה של נתיב אקספרס

      אוטבוס פעם בשעה

      שירות אפססססס

    7. 4

      הבנו פרה וחמור
      לא צריך להתלהב
      תכלס באמת לא נראה שלמישהו אכפת מאיתנו יסורים מכפרים
      רק באמת לא כדאי לצאת עם ילדים קטנים זה באמת סכנת נפשות לחכות בחום הזה

    8. 3

      וגם חבל שביטלו את קו 19 הוא היה ממש יעיל

    9. 2

      למה ביטלו את קו 19 היה קו הכי טוב בעיר