ראה"מ בנט: "אי אפשר לשבת בשלווה בטהרן ולהצית את המזה"ת – זה נגמר"

    קובי פינקלר No Comments on ראה"מ בנט: "אי אפשר לשבת בשלווה בטהרן ולהצית את המזה"ת – זה נגמר"

    ראה"מ נפתלי בנט סייר בגבול הצפון יחד עם הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד, בנט התייחס לתקיפה האיראנית ואמר כי ישראל שיתפה את העולם בריאיות המוכיחות כי איראן ביצעה את הפעולה, "לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע, אבל אנחנו סיפקנו גם ראיות קשיחות ליתר ביטחון"

    צילום: לעמ
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נפתלי בנט סייר היום (שלישי) יחד עם הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הצפון במצפה רצועת הביטחון בגבול הצפון. במהלך הסיור התייחס ראה"מ לתקיפת האיראנית כנגד הספינה הישראלית ליד ועמאן ואמר, "מיד אחרי התקיפה האיראנית של הספינה, שיתפנו את המודיעין שלנו עם ידידינו בארצות הברית, בבריטניה ובמקומות אחרים. לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע, אבל אנחנו סיפקנו גם ראיות קשיחות ליתר ביטחון" הבהיר בנט.

    בנט ביקר את האיחוד האירופאי על שליחת נציג להשבעת נשיא איראן החדש, "במקביל, למרבה הצער, נציג של האיחוד האירופי מתכוון להשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא האיראני החדש, ראיסי. ראיסי הוא הנשיא האיראני הכי קיצוני עד כה, והתחרות קשה.", בנו הוסיף, "אני קורא מפה לאיחוד האירופי – אי אפשר לדבר על זכויות אדם ובמקביל לתת כבוד לרוצח, תליין, שחיסל מאות מתנגדי משטר".

    ראה"מ התייחס לתגובה כנגד התקיפה ואמר, "בנושא הספינה ובנושא האיראני בכלל: אנחנו פועלים לרתום את העולם, אבל במקביל, יודעים גם לפעול לבד".

    בנט הוסיף והבהיר, "איראן יודעת כבר את המחיר שאנחנו גובים, כשמישהו מאיים על ביטחוננו. האיראנים צריכים להבין שאי אפשר לשבת בשלווה בטהראן ולהצית משם את כל המזרח התיכון. הדבר הזה נגמר".

    בנט התייחס לגידול בתקציב הביטחון כהצהרת כוונות מול איראן, "הגידול המשמעותי בתקציב הבטחון, בתקציב צה"ל, שהעברנו רק השבוע – משקף את זה. מול איראן נאומים לא מספיקים – צריך צה"ל חזק ובשביל זה צריך להשקיע הרבה משאבים, ואת זה אנחנו עושים".



    0 תגובות