דיווח: בריטניה מתכוננת לתגובה צבאית נגד המיליציות האיראניות

    שלמה ריזל No Comments on דיווח: בריטניה מתכוננת לתגובה צבאית נגד המיליציות האיראניות

    על פי הדיווח, כוחות מיוחדים של צבא בריטניה כבר ערוכים לפעולה באזור, בהם יחידת העלית של חיל האוויר המלכותי SAS. הכוחות הגיעו ביום ראשון לבסיסים באזור, ככל הנראה לעיראק וירדן, וממתינים להוראה להגיב על המתקפה האיראנית

    ארמון בקינגהאם צילום: יונתן סינדל / Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ה"דיילי מירור" הבריטי חושף הבוקר (שלישי): מפקדים בצבא בריטניה שוקדים על תגובה צבאית נגד המיליציות הפרו-איראניות במזרח התיכון בתגובה על התקיפה האיראנית על מכלית הנפט של החברה הבריטית (שנרכשה ע"י ישראלי) שהביאה למות מאבטח בריטי.

    על פי העיתון, כוחות מיוחדים של צבא בריטניה כבר ערוכים לפעולה באזור, בהם יחידת העלית של חיל האוויר המלכותי SAS. הכוחות הגיעו ביום ראשון לבסיסים באזור, ככל הנראה לעיראק וירדן, וממתינים להוראה להגיב על המתקפה האיראנית.

    לטענת העיתון, המודיעין הישראלי הצליח לאתר במדויק את המיקום ממנו ירה צוות המל"טים של משמרות המהפכה את 2 כלי הטיס המתאבדים שפגעו בספינה.

    אתמול הודיעה רומניה בהודעה רשמית כי איראן עומדת מאחורי הפגיעה בספינה, שבה נהרג אזרח רומניה. שגריר איראן ברומניה זומן לשיחת נזיפה במשרד החוץ. משרד החוץ הרומני: "מתקפה על יעד אזרחי, אין לו שום הצדקה וצריך לגנות אותו – גם מצד הקהילה הבינלאומית".

    כזכור, בסוף השבוע האחרון בוצעה מתקפת טרור כנגד ספינה בבעלות ישראלית במפרץ עומאן, במהלכה נהרגו 2 ימאים, אזרח בריטי ואזרח רומני.

    באיראן הכחישו את מעורבותם במתקפה. "ההאשמות האלה על מעורבות איראנית מגונות בידי טהראן", אמר דובר המשרד, סעיד חטיבזאדה.



    0 תגובות