- רדיו קול חי - -

יו"ר ש"ס: "ממשלת מדושני העונג חזקים על חלשים"

*"ממשלת מדושני העונג של בנט לפיד וליברמן אישרה את "התקציב הלבן" – כשליברמן מסתובב אל תוך הלילה במסדרונות הממשלה עם כוס יין לבן ורומס בדרך את האנשים החלשים בחברה"*

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף היום (שני) בישיבת סיעת ש"ס את תקציב המדינה שאושר בממשלה המטיל מיסים רבים על המגזרים החלשים בישראל, "היום ממשלת מדושני העונג של בנט לפיד וליברמן אישרה את "התקציב הלבן".

דרעי הוסיף כי "כששר האוצר ליברמן מסתובב אל תוך הלילה במסדרונות הממשלה עם כוס יין לבן ורומס בדרך את האנשים החלשים ביותר בחברה".

"את נוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה, את הקשישים והחולים שנזקקים לביקור רופא, ואת המשפחות ברוכות הילדים שלא יהיה להם לחם להביא הביתה בגלל הגזרות החדשות" תקף דרעי.

יו"ר ש"ס הרחיב על הגזירות הקשות והמנתוקות מהעם, "ממשלת מדושני העונג הם חזקים על חלשים בגלל זה הם מטילים מס על משפחות ברוכות ילדים שקונות לכבוד שבת שתייה מתוקה, במקום להטיל מס על שתייה שמזיקה הרבה יותר כמו וויסקי וודקה יקרה יין לבן".

דרעי הבהיר כי "המכנה המשותף לכל הגזרות והעלאת המיסים הם שמי שישלם את המחיר שלהם הם השכבות החלשות ואנשים שאין להם. הם מעלים את מחירי החשמל, מחירי התחבורה הציבורית, הלחם, מטילים מס על ביקור רופא, על שתיה מתוקה ועל מוצרים חד פעמיים".

דרעי הוסיף כי "הם פוגעים גם בחקלאים במקום לקחת מאלה שיש להם ולהטיל מס עזבון, מיסוי על מוצרי יוקרה, ומס על רווחי העתק של חברות הענק".

על מס הכניסה לת"א אמר דרעי, "ולא רק זה, עכשיו הממשלה רוצה שאנחנו אנשי הפריפריה גם נשלם להם על הזכות להיכנס למדינת תל אביב שלהם".

ח"כ דרעי אמר כי מדובר בתקציב מנותק, "זו ממשלה שמונתקת מהעם ותקציב נגד העם. זה התקציב הכי אנטי חברתי שעבר כבר שנים ארוכות".

דרעי תקף את בנט ואמר, "רק אדם כמו בנט שמסוגל להתנתק מהמצביעים שלו ומכל ההבטחות שלו בלי להסתכל לאחור יכול לעמוד בראשות ממשלה שמעבירה תקציב כזה מנותק מעם ישראל ומהצרכים שלו".

דרעי מחה על הפגיעה בקיצוץ התקציבים לפריפרייה, "הממשלה הזאת מחריבה היום את ההישגים הגדולים שהבאנו לפריפריה בכל השנים האחרונות".

דרעי הסביר כי "את תוכנית הבטחון התזונתי שדאגה למצרכי מזון לאנשים החלשים ביותר בחברה, את הוזלת מחירי החשמל , את ההנחה בתחבורה הציבורית בפריפריה ואת ההשקעה הגדולה בפריפריה ובעידוד הצמיחה והפיתוח שם".

בסיום דבריו אמר, "נפעל בכל כוחנו לסכל את התקציב ואני מתחייב שגם אם חלילה הגזרות האלו יעברו אנחנו נבטל אותם ביום הראשון כשנחזור לשלטון".