כתב אישום: יידה אבנים לעבר יהודי ודקר אותו בגבו

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום: יידה אבנים לעבר יהודי ודקר אותו בגבו

    הנאשם יידה אבנים לעבר יהודי עובר אורח ולאחר מכן רדף אחריו ודקר אותו בגבו. בהמשך, ניסה התוקף להסוות את העובדה שביצע את התקיפה. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים

    צילום: Miriam Alster/FLASH90     
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לנוער, כתב אישום כנגד קטין, בגין ריבוי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור ושיבוש מהלכי משפט זאת לאחר שבין היתר דקר יהודי באמצעות סכין במהלך מבצע "שומר חומות".

    האירוע המתואר בכתב האישום התרחש במאי 2021 בעיצומה של מערכה צבאית בין מדינת ישראל לארגון החמאס ברצועת עזה, אשר כונתה מבצע "שומר החומות". במהלך השעות והימים שקדמו לאירוע המתואר בכתב האישום, היתה נתונה האוכלוסייה האזרחית במדינה תחת מתקפה של מאות רקטות. בה בעת התעורר גל התפרעויות אלימות ברחבי הארץ על רקע לאומני – גזעני, שכלל תקיפות של כוחות המשטרה והביטחון, וכן אזרחים יהודים וערבים.

    על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד נתנאל בוג'ו, ועל רקע האירועים האלימים אשר שררו באותה העת, יצא הקטין מביתו כשהוא מצויד בסכין ובמטרה לפגוע ביהודים, וזאת בשל מניע אידיאולוגי ולאומני. בעודו הולך ברחוב, הרים הקטין מספר אבנים, אותן הכניס לכיס מכנסיו. בשלב מסוים הבחין הקטין במתלונן אשר היה בדרכו חזרה מבית הכנסת ואשר עטה סממנים המצביעים על היותו יהודי.

    הקטין התקרב למתלונן אשר לא ביצע כל התגרות מצידו, ויידה לעברו את האבנים בהן הצטייד מבעוד מועד, תוך כדי קריאות "אללה אכבר". בהמשך שלף את הסכין והחל לרדוף אחר המתלונן במטרה לדקור אותו. המתלונן החל לברוח, תוך שהוא זועק לעזרה, ואילו הקטין רדף אחריו עד אשר הצליח להגיע אליו ולדקור אותו בגבו באמצעות הסכין שברשותו.

    לאחר מכן, ונוכח התערבותו של עובר אורח אשר היה עד לאירוע, ברח הקטין מן המקום. בהמשך, ביצע הקטין שורה של פעולות במטרה שלא להיתפס, ובהן שליחת הודעה קולית לאחיו בה הוא מתאר את מעשה הטרור כעד ולא כמבצע, וכן השלכת הסכין במקום מרוחק המשמש כמזבלה. כתוצאה ממעשי הקטין, המתלונן הובא לבית החולים ונזקק לטיפול רפואי.

    במקביל, הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.



    0 תגובות