אלפים בהפגנה כנגד אלימות המסתננים: בן גביר: "לא צריכים להיות כאן"

    איתי גדסי 1 Comment on אלפים בהפגנה כנגד אלימות המסתננים: בן גביר: "לא צריכים להיות כאן"

    אלפים הגיעו הערב להפגנה כנגד אלימות המסתננים כנגד יהודי דרום ת"א. יו"ר עוצמה יהודית נאם בהפגנה ואמר לתושבים, "אנחנו חייבים לכם שתוכלו לחיות בבטחון ובשלווה, שהילדים יוכלו לשחק וללכת לבית הספר. חייבים הכל בשבילכם"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי מפגינים הגיעו הערב (ראשון) להפגנה בשכונת התקווה בדרום תל אביב, כנגד אוזלת ידה של המשטרה ואף התעלמות ממקרי אלימות קשים של מסתננים כנגד יהודי דרום תל -אביב.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בנאומו בהפגנה: "התושבים מבקשים בטחון ומבטיחים לפעול כאן יום יום כדי שמעשים מזעזעים לא יקרו כאן, אבל אנחנו צריכים אותכם. תתנדבו תשתתפו ותעזרו במאבק. אנחנו חייבים לכם שתוכלו לחיות בבטחון ובשלווה, שהילדים יוכלו לשחק וללכת לבית הספר. חייבים הכל בשבילכם".

    בן גביר קרא לציבור ולרשויות לצאת מהאדישות לגורלם של יהודי דרום תל אביב: "צריך לצאת ממגדל השן והאדישות ולהסתכל לכם בעיניים. אני לא אבטיח מה שלא אוכל לקיים, אבטיח שאלחם למענכם. אני לא אלך לישון לפני שאזכר בכם ובדמותה של האשה הקשישה שהותקפה. המסתננים לא צריכים להיות כאן ונעשה הכל שיחזרו לארץ מוצאם".

    בן גביר קרא להמשיך לעזור לתושבי דרום תל אביב: "בנאום בכורה בכנסת אמרה חברת כנסת 'אני דור רביעי למאכילי חתולים'. אני אוהב בעלי חיים, אבל יותר את העם שלי. יש כאן הרבה פרוייקטים עם פעילי דרום תל אביב שפי פז, דורון אברהמי, רן כרמי בוזגלו ויצחק וסרלאוף שהקים עמותה למען תשובי דרום תל אביב. אנחנו ערבים זה לזה ובעזרת השם עם ישראל ינצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לבן גביר!!!!!!!!!!!!