שר הביטחון קיים דיון הערכת מצב על סיוע צה"ל למבצע החיסונים

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון קיים דיון הערכת מצב על סיוע צה"ל למבצע החיסונים

    שר הביטחון גנץ ערך דיון הערת מצב על הסיוע של הצבא למבצע החיסונים שיוצא לדרך. פיקוד העורף יגייס 400 חובשים לתגבור מערך החיסונים

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ ערך היום (ראשון) דיון עדכון על סיוע מערכת הביטחון בקורונה, תוך דגש על מאמצי הגדלת שיעור המתחסנים, בהשתתפות הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

    במסגרת הדיון, אישר שר הביטחון לקדם את תוכנית "חוסן לאזרח" בשיתוף עם משרד הפנים. התוכנית תכלול סיוע בהסברה, בשינוע ובארגון, לרשויות עם אחוז מתחסנים נמוך בכלל, ובקרב בני 12-18 בפרט. הנושא מובל ומקודם על ידי הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, וההיערכות תוצג בימים הקרובים לאחר שיח עם הרשויות הרלבנטיות.

    מפקד פקע"ר, אלוף אורי גורדין, עידכן כי עד כה גויסו בהמשך להנחיית שר הביטחון מסוף השבוע 150 חובשים, והמאמצים יימשכו בכדי לתגבר את מערך החיסונים במאות מחסנים נוספים, בהתאם לצורכי משרד הבריאות. עוד עידכן מפקד פקע"ר, על גיוס וחיזוק יחידת אלה ומערך החקירות האפדימיולוגיות עם העלייה בכמות החולים.

    שר הביטחון גנץ הודה למשתתפים וביקש להגביר את המאמצים, ולנצל את חודשי הקיץ להתחסנות מואצת בקרב בני הנוער, בכדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים.



    0 תגובות