- רדיו קול חי - -

צפו: כך מגיע באישון לילה החשוד בהשחתת בית הכנסת בב"ב

לאחר הפרסום אמש על חילול והשחתת בית הכנסת בבני ברק, תוך ריסוס צלב קרס וחומרים בזויים נוספים שהושלכו בפתח בית הכנסת, כעת מתפרסם סרטון של מצלמת אבטחה בסמוך לבית הכנסת, בו נראה אדם שנראה לבוש כחרדי יתכן בכדי להסוות את עצמו, נכנס בשעה 2:21 בליל שבת לחצר בית הכנסת עם תיק וספריי בידו, לאחר מספר דקות האיש נראה עוזב את אזור בית הכנסת. המשטרה קיבלה את הסרטון וממשיכה בחקירת האירוע.

המראה המזעזע על פתח בית הכנסת

ליכוד בני ברק

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס להשחתת בית הכנסת בבני ברק היום ואמר:  "השחתת בית הכנסת בבני ברק היא מעשה חמור של שנאה והסתה. ביזוי קודשי ישראל הוא מעשה של של נבזות ורשעות. לא נעבור על כך בשתיקה".

עוד הוסיף, "המשטרה תמצה את הדין עם הפושעים, ואנו נבוא עמם חשבון. לקראת חודש אלול עם ישראל צריך להתאחד ולגלות אהבת חינם איש לרעהו".

חה"כ אורי מקלב אמר בתגובה על השחתת וחילול בית הכנסת: "המראות הללו שהגיעו לפתחה של העיר בני ברק הינם תוצאה ברורה של ההסתה של ליברמן המתמשכת חודשים ארוכים בנסיון להביא לפילוג וקיטוב בעם. קורא לשר לביטחון הפנים שלא להניח למקרה זה ולמצות את החקירה עד תום".

בעקבות השחתת בית הכנסת בבני ברק – רב בית הכנסת הרב אשר לנדאו כתב לאחר האירוע המזעזע: "תחושת תדהמה והלם אופפת את מתפללי בית הכנסת אשר הוקם על ידי ניצולי שואה שמספר חרוט על זרועם".

המכתב המלא:

יו"ר עוצמה יהודת ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לאירוע: "מחריד. רק כשמדובר בנערים שמציירים על קירות מסגד, המדינה רועשת וגועשת. כשהמקומות הקדושים לעם היהודי מחוללים, אני תוהה לאן נעלם ראש הממשלה, לאן נעלם נשיא המדינה, היכן מתחבא השר לשירותי דת ואיפה נעלמו אבירי שלטון החוק מהשמאל. אני דורש הקמת צוות חקירה מיוחד שיחקור את הנושא, לפחות כפי שנעשה באירועי תג מחיר".