- רדיו קול חי - -

פעילות גופנית? אפשר ליהנות ממנה ללא תופעות לוואי

אתם בטח מכירים את התחושה הזו של שרירים “צורבים”, עייפים ומתוחים, יום אחרי פעילות מאומצת יותר מהרגיל כמו ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים או שחייה. עבור רובנו מדובר באי נוחות, בלשון המעטה, שהיינו מעדיפים לוותר עליה.

השוקיים, הירכיים, הצוואר, הגב, הכתפיים הינם האברים שמועדים לכאבים ולתחושת הצריבה. אלה נגרמים בדרך כלל בגלל עומס גדול המופעל על השרירים, הגידים והרצועות, כלומר על הרקמות הרכות שעוטפות את העצמות ואת המפרקים. גם צורת פעילות השרירים במהלך פעילות גופנית, השונה מצורתם פעילות ביומיום, משפיעה על העומס ועל התגובה.

כדי להקל על שיקום הגוף לאחר פעילות גופנית ולמנוע את אי הנוחות, חשוב לבצע מתיחות בסוף האימון. מחקרים הוכיחו מתיחה נכונה של השרירים לפני ובתום האימון עשויה לשמור על תפקוד תקין שלהם ולמנוע פציעות ונזקים, כמו שרירים תפוסים, כאבי ברכיים .

דרך נוספת היא להיעזר בתכשירים טבעיים למריחה ועיסוי. משחת  טראומיל עשוייה לסייע בשיפור ההרגשה בכאבי שרירים, כאבי מפרקים וחבלות.

טראומיל היא משחה המכילה רכיבים טבעיים ונתפסת כאלטרנטיבה יעילה לשיפור ההרגשה במצבים של כאבי שרירים, כאבי מפרקים וחבלות. מדובר במוצר ההומיאופאתי הנפוץ והנמכר ביותר בעולם הנמכר ב-60 מדינות כבר מעל 40 שנה בהצלחה רבה וללא תופעות לוואי.