משרד הכלכלה: זהו הבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים

    עפר גדנקן No Comments on משרד הכלכלה: זהו הבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים

    על פי מדד הידידותיות השנתי מזרחי-טפחות הוא הבנק הידידותי ביותר לעסקים הקטנים והבינוניים וזה שמציע את האשראי הזול ביותר ביחס לסיכון

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הכלכלה והתעשייה פרסם לאחרונה את מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים ממנו עולה כי בנק מזרחי-טפחות דורג במקום הראשון עם ציון 95 ולאחריו מרכנתיל עם ציון 91.  בנק לאומי עלה מהמקום הרביעי בסקר הקודם למקום שלישי עם ציון 85, ופועלים ירד מהמקום הראשון לרביעי עם 84. במקומות האחרונים מבין ששת הבנקים הגדולים נמצאים הבינלאומי עם ציון 80 ודיסקונט עם 75.

    המדד שנבנה במטרה לעודד את המודעות והתחרותיות בתחום האשראי לעסקים קטנים ובינוניים, מסתמך על הנתונים הפיננסים המפורסמים על ידי הבנקים, על סקר שביעות רצון של עסקים מהבנקים השונים וכן על משוב שערכה הסוכנות בקרב יועצים פיננסיים, רו"ח ויועצי מס המסייעים לעסקים לקבל שירותים שונים מהבנקים.

    אחד הפרמטרים שמרכיבים את המדד הוא יחס הריבית לסיכון של האשראי שעסקים קטנים ובינוניים מקבלים מהבנק, ממנו עולה כי מזרחי טפחות מציע את האשראי הזול ביותר ביחס לסיכון. עוד עולה מהדוח של כי מסקר שביעות רצון שביצעה הסוכנות בקרב עסקים קטנים ובינוניים שהיו צריכים אשראי בתקופת משבר הקורנה, מזרחי טפחות קיבל את הדירוג הגבוה ביותר בשיעור בקשות לאשראי שאושרו ע"י הבנק.

    ממזרחי-טפחות נמסר: גאים להוביל את הדירוג כבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. משבר הקורונה שפקד את ישראל בשנה וחצי האחרונות הדגיש את הצורך של עסקים קטנים ובינוניים לנציג אישי בבנק ושמחנו לסייע ללקוחתנו במהלך התקופה המאתגרת, זאת בהתאם לערכי השירות, האנושיות והבנקאות האישית שחרטנו על דגלנו.



    0 תגובות