בתי החולים הציבוריים: "בתוך ימים ספורים לא נוכל לקלוט עוד חולי קורונה"

    צבי טסלר No Comments on בתי החולים הציבוריים: "בתוך ימים ספורים לא נוכל לקלוט עוד חולי קורונה"

    לקראת אישור התקציב – מנהלי בתי החולים הציבוריים מתריעים בפני משרד האוצר: "בתוך ימים ספורים לא נוכל לקלוט עוד חולי קורונה. אנו דורשים שלא לאשר את תקציב המדינה ללא מתן מענה ראוי לבתי החולים הציבוריים"

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלי בתי החולים הציבוריים מתריעים בפני משרד האוצר: "אנחנו עומדים בפני שוקת שבורה, ללא כל פתרון תקציבי לשנה הבאה, אין לנו יכולת לשלם לספקים, ובתוך ימים ספורים לא נוכל לקלוט עוד חולי קורונה. אנו דורשים שלא לאשר את תקציב המדינה ללא מתן מענה ראוי לבתי החולים הציבוריים".

    "בושה לממשלת ישראל ששבעת בתי חולים הציבוריים, שסחבו על גבם את הטיפול בקורונה באזורים הכי אדומים במדינה, ממשיכים לזעוק ולהתחנן לתקציב".

    פורום בתי החולים הציבוריים, המורכב מ-7 בתי חולים, שערי צדק והדסה בירושלים, לניאדו בנתניה, מעייני הישועה בבני ברק, בי"ח האנגלי בנצרת, המשפחה הקדושה (האיטלקי) וסנט וינסנט דה פול (הצרפתי) בנצרת, מתריע על בעיות תזרים קשות, היעדר פיתרון לשנה הבאה ואי מימוש ההסכם הזמני שנחתם עם האוצר, כאשר עשרות מיליוני שקלים, אותם התחייב משרד האוצר להעביר לבתי החולים לא הועברו.

    לטענת בתי החולים הציבוריים, הם מתקשים לרכוש ציוד רפואי הכרחי, מחזיקים במלאי לשלושה שבועות בלבד, פרויקטים רבים נעצרו, וספקים רבים שסגרו קווי אשראי מוכנים לעבוד רק על בסיס תשלום במזומן.



    0 תגובות