ללא מחלות רקע אך לא מחוסן: בן 38 נפטר לאחר שחלה בקורונה

    צבי טסלר No Comments on ללא מחלות רקע אך לא מחוסן: בן 38 נפטר לאחר שחלה בקורונה

    ר' מרדכי חסין, חסיד חב"ד בן 38 נפטר לאחר שחלה בקורונה. הותיר אחריו אלמנה וחמישה יתומים. הוא לא סבל ממחלות רקע, אך לא היה מחוסן כנגד קורונה

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים סורוקה מעדכנים כי חולה קורונה בן 38 נפטר היום (חמישי) ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. הנפטר הוא ר' מרדכי חסין, חסיד חב"ד. הותיר אחריו אלמנה וחמישה יתומים. הוא לא סבל ממחלות רקע, אך לא היה מחוסן כנגד קורונה.

    לפני מספר ימים הוא נדבק ופיתח תסמינים נשימתיים קשים בגללם אושפז. למרבה הצער מצבו הדרדר במהירות, הוא הונשם וחובר למכונת אקמו, והיום כאמור נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

    פרופ' מוטי קלין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה: "לצערנו, העובדה שהיה צעיר ולא סבל ממחלות רקע לא סייעו לו בהתמודדות עם המחלה הקשה. הסיפור העצוב רק מדגיש את חשיבות ההתחסנות. בגלים הקודמים בטרם היה חיסון זמין, היינו עדים לצעירים עם מחלה קשה שמצבם החריף במהירות ולמרבה הצער חלקם לא שרדו. חשוב להפנים את המשמעות של חומרת המחלה, וכרגע כשהחיסון יעיל וזמין ללכת להתחסן".

    בתוך כך, במחלקה פנימית קורונה וביחידה לטיפול נמרץ בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 6 מטופלים. 3 במצב קשה, ו-3 במצב בינוני עד קשה.



    0 תגובות