ד"ר אלרעי פרייס: "מודאגים מהתחלואה שבאה מכל העולם"

    צבי טסלר No Comments on ד"ר אלרעי פרייס: "מודאגים מהתחלואה שבאה מכל העולם"

    ראש הממשלה ושר הבריאות קיימו דיון על מתן חיסון שלישי לאזרחי ישראל, בשל הירידה בנוגדנים שנוצרו מהחיסונים והבהיר, "האסטרטגיה שלנו ברורה: לשמור על החיים, ולשמור על שגרת החיים של מדינת ישראל" | ד"ר פרייס בוועדת חוקה הציגה את הנתונים המדאיגים על כניסת המוטציות בחופשיות מכל העולם מידי יום | צפו

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    10:26
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חזרה לפעילות עצימה ברצועה: צה"ל תוקף במחנות המרכז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום (חמישי), דיון בנושא מתן חיסון שלישי משלים ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ומנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, בקריה בת"א.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר בתום הדיון: "במהלך הבוקר הוצגו לי ע"י שר הבריאות ומנכ"ל משרדו השיקולים וההמלצות של ועדת החיסונים. המלצות אלה, של ועדת המומחים, הן כבדות משקל. אני מבקש להודות לכל חברי הוועדה על עבודה מאוד יסודית ומקיפה".

    בנט הוסיף כי "האסטרטגיה שלנו ברורה: לשמור על החיים, ולשמור על שגרת החיים של מדינת ישראל. התכנית שלנו מעניקה לכם, לאזרחי ישראל, שלוש שכבות הגנה: הגנה על המבוגרים ועל הפגיעים ביותר באמצעות "מגן אבות", הגנה עליכם באמצעות עטיית מסיכות והגנה כוללת באמצעות החיסונים".

    ראש הממשלה בנט קרא לציבור לצאת ולהתחסן, "אני קורא למי שעוד לא עשה זאת: צאו להתחסן. במהלך היום אנחנו נשלים את עבודת המטה לגיבוש תכנית הפעולה ואנחנו נציג זאת בפניכם בהקדם האפשרי".

    בסיום דבריו אמר, "אנחנו נמשיך בטיפול במגפה ובהתפרצות הדלתא בצורה יסודית ואחראית – ביחד".

    בתוך כך, ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה היום בוועדת החוקה כי "כיום יש בין 150 ל-200 חולים מאומתים שנכנסים ביום".

    ד"ר אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור הציגה את הנתונים בדיון: "כבר הגענו ל-800 אנשים וחולים שנכנסו דרך המעברים בעיקרם מנתב"ג. יש לנו בין 100 ל-250 חולים שנכנסים ביום. זו תחלואה של כל ה-10 ימים אחרי חזרה מחו"ל".

    אלרועי הבהירה כי "בין 50% ל-60% מתגלים כבר בנתב"ג בבדיקה הראשונה והיתר מתגלים במהלך הבידוד. זו עליה אקספוננציאלית בתחלואה המיובאת. מה שבאמת מדאיג אותנו היא תחלואה שבאה מכל העולם, בעיקר תחלואה של מחוסנים. מכל העולם שיעור התחלואה החוזרת עומד על בין 0.1% ל 0.6%"



    0 תגובות