אברימי רוט בביצוע ללחנו של יוסי גרין – "ונזכה"

    ארי טננבוים No Comments on אברימי רוט בביצוע ללחנו של יוסי גרין – "ונזכה"

    'ונזכה' הוא השיר השלישי בשיתוף פעולה בין רוט ליוסי גרין בהפקתם המוזיקלית של אלי קליין ואיצי ברי | שנזכה לשני ימות המשיח ולחיי עולם הבא – כולנו | האזינו

    צילום: יח"צ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר החסידי אברימי רוט ממשיך בסדרת שירי הפופ שהוציא לאחרונה ומשיק סינגל חדש ואנרגטי בשם 'ונזכה'. כמו את שיריו הקודמים 'חסד שבחסד' ו'מצוא חן בניגונם' שהפכו ללהיטי ענק במוזיקה החסידית, גם את 'ונזכה' הלחין גדול המלחינים החסידיים בכל הזמנים יוסי גרין, והפיקו הצמד אלי קליין ואיצי ברי.

    אברימי רוט המזוהה לרוב עם קולו העמוק והעוצמתי, שינה לאחרונה את סגנונו המוזיקלי והוציא, כאמור, מספר להיטי פופ עדכניים שזכו להצלחה מסחררת בתחנות הרדיו ומצעדי ההשמעות. "לא הייתי אומר ששיניתי ממש את הסגנון שלי", מחדד אברימי רוט. "אני פשוט עושה את ההתאמות המתבקשות לסגנון המוזיקלי העדכני ומוציא שירים שיתאימו גם לעידן הנוכחי. אבל החזנות והמוזיקה החסידית האותנטית עדיין טבועות בנשמתי לעד".

    החיבור בין אברימי רוט ליוסי גרין אינו חדש, השניים הוציאו כבר שני אלבומים 'אמת ויציב' ו-'נוסח גרין' מתוך תפילות השבת בלחניו של גרין ומספר פרויקטים מוזיקליים נוספים. לאחרונה שבו לשתף פעולה עם סדרת להיטי הפופ המדוברת, כש'ונזכה' הוא השיר השלישי בסדרה בהפקתם המוזיקלית של אלי קליין ואיצי ברי.



    0 תגובות