שיבא מצטיין במדדי האיכות של משרד הבריאות ל2020

    עפר גדנקן No Comments on שיבא מצטיין במדדי האיכות של משרד הבריאות ל2020

    המרכז הרפואי שיבא מצטיין במדדי האיכות של משרד הבריאות לשנת 2020 וראשון במודל בטיחות הטיפול
    פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל רפואה וחדשנות בשיבא: "מדדי האיכות הם כלי חיוני שנועד לשפר את חוויית השירות ואת איכות הטיפול"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי שיבא מצטיין במדדי האיכות של משרד הבריאות – המרכז המשולב היחיד בישראל עם בית חולים כללי, בית חולים גריאטרי ובית חולים פסיכיאטרי, שקוטפים גם השנה את המקומות המובילים בדו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות לשנת 2020.

    כמדי שנה, מפרסם המשרד את נתוני התוכנית הלאומית למדדי איכות במטרה למדוד ולשפר את ביצועי בתי החולים.

    האגף הגריאטרי בשיבא מוביל את הרשימה מבין בתי החולים הכלליים עם הציון הגבוה ביותר לצד מספר המדדים הגבוה ביותר.

    זו שנה שנייה ברציפות ששיבא מצטיין במדד שהוכנס לראשונה בשנה שעברה – מדד הלימות דיאליזה, המעיד על איכות הטיפול בחולי דיאליזה. יתרה מזאת, השנה אף הצטיין יותר עם 97% לעומת 94% אשתקד.

    המרכז הרפואי שיבא שם דגש על מניעת זיהומים ועמד בהצלחה בכל אחד ממדדי האיכות בתחום מתן טיפול אנטיביוטי למניעת זיהומים בניתוחי קולון ו / או רקטום, שבר צוואר הירך וניתוחים קיסריים.

    שיבא שם דגש גם על מניעה ואבחון מוקדם של מצבי תחלואה מסכני חיים, ועמד בהצלחה ביעדי התוכנית בתחום הקרדיולוגיה, ובהם ביצוע צנתור טיפולי דחוף תוך 90 דקות לחולים עם אוטם חד בלב מסוג STEMI והמלצה למתן טיפול אינטנסיבי בסטטינים לחולים עם תסמונת לב כלילית חדה.

    בתוך כך, המרכז הרפואי שיבא קטף הישג נוסף כשקיבל ציון 100 ודורג ראשון במודל הלאומי של משרד הבריאות להערכת בטיחות הטיפול בבית החולים הכללי.

    עמית גוטקינד, מנהל היחידה לאיכות ובטיחות הטיפול בשיבא: "שוב הוכח כי שיתוף פעולה בין מחלקות בית החולים לבין היחידה לאיכות ובטיחות הטיפול, מניב תוצאות מרשימות וטובות לטובת המטופלים. הישג זה שייך לכל העובדות והעובדים בבית החולים הכללי ובמיוחד לצוותי המלר"ד, הדימות וחדר הניתוח, שהיו במוקד המדידה. מתוצאות הבדיקה במודל, עולה באופן חד משמעי כי בית החולים הכללי בשיבא הוא המקום הבטוח ביותר לקבל בו טיפול רפואי במדינת ישראל".

    פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל רפואה וחדשנות במרכז הרפואי שיבא: "מדדי האיכות הם כלי חיוני המשולב בעבודת בתי החולים ונועד לשפר את חוויית השירות של המטופלים ואת איכות הטיפול. המרכז הרפואי שיבא מוביל מהפכה בשירות ומציג את מדדי האיכות שלו בשקיפות במהלך כל השנה במטרה לשפר תהליכים. כמרכז רפואי שנמצא
    ב-TOP 10 של בתי החולים הטובים בעולם, נמשיך לעמוד במדדי האיכות ולהצטיין למען מטופלינו".



    0 תגובות