מכבי תרמה ציוד מטבח למתנדבי "עזר מציון"

    עפר גדנקן No Comments on מכבי תרמה ציוד מטבח למתנדבי "עזר מציון"
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות ציידה את מטבח עזר מציון במודיעין עילית לטובת אלפי תושבי העיר והסביבה להגדלת היקף הפעילות ליולדות, לחולים ולבני משפחתם.

    הציוד שנתרם ע"י מכבי, כולל: מקררים מסחריים, שולחנות חימום, מדפי נירוסטה, כיורי נירוסטה וציוד נוסף שישמש מעתה את המתנדבים המסורים של עמותת "עזר מציון".

    הגב' יעל נזריאן מאיר, מנהלת מחלקת התפעול במטה 'מכבי' מציינת כי לאור הקורונה הוחלט לסגור את המטבח של מכבי ולהעניק את כל הציוד לארגון שעוסק בחלוקת אוכל לחולים, יולדות ולבני משפחתם. "אני גאה בכך שהציוד נתרם לארגון החסד 'עזר מציון' במודיעין עילית שמחלק מידי שבוע אלפי מנות לבני משפחה של חולים ולמשפחות שהאם לאחר לידה ובכך זוכים לארוחה חמה ומשביעה".

    מנהל סניף עזר מציון במודיעין עילית ר' נתי שפיגל הודה בהתרגשות רבה למכבי וציין ש"בזכות תרומת הציוד, יוכל מערך המזון של עזר מציון להגדיל את היקף החלוקה למשפחות נוספות ובכך לסייע להם ולבני משפחתם בתקופה שבה הם נזקקים ליד תומכת".

    מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר: "שיתוף הפעולה בין מכבי שירותי בריאות לבין ארגון החסד עזר מציון מתקיים בכל הרבדים. אנו שמחים להיות שותפים בהרחבת מעגלי החסד של מתנדבי עזר מציון גם בעיר מודיעין עילית כבשאר הערים. אנו בטוחים שכעת יותר ויותר משפחות ייהנו מפעילות החסד הכבירה שמבצעים מתנדבי עמותת עזר מציון. מהרגע שהוחלט על סגירת המטבח של מכבי בעיר, היה ברור לנו במכבי שאת הציוד היקר נתרום למען מטרה נעלה וחשובה. ואכן, ראויים הם מתנדבי עזר מציון שקיבלו כעת לרשותם ציוד מטבח חדשני שיקל עליהם במלאכת החסד האדירה המתבצעת בעיר מודיעין עילית מידי שבוע בשבוע".

     



    0 תגובות