ברוכים הבאים לכתה א'

    עפר גדנקן No Comments on ברוכים הבאים לכתה א'

    לאחר שהות ממושכת בבית הילדים חוזרים לספסל הלימודים, אך האם הם מגיעים רעננים עם כוחות מחודשים? ד"ר ליאור הכט שגיא מומחית לרפואת ילדים במחוז הצפון של מכבי עם מספר טיפים להכנה נכונה לקראת כיתה א'

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקופה זו של בין הזמנים, חשובה כדי לאגור כוחות וגם להתכונן כראוי עם הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה, בפרט כאשר מדובר בילדים המתרגשים לקראת העלייה לכתבה א'.

    להלן  כמה עצות והמלצות :

    • כיתה א' הינה חוויתית מאוד, וחשוב להקנות לילדים תחושת עשייה, התרגשות ועניין, הוכח שהלמידה הטובה ביותר הינה דרך משחק ולכן בחרו משחקים שכוללים מספרים ואותיות ושחקו עם הילדים בכל עת!
    • בדיקת ראייה מומלצת בגיל 6 שנים, אנא פנו לרופא/ת העיניים כדי לבדק שהילדים יכולים לקרוא מהלוח בצורה ברורה וטובה
    • ארוחת בוקר: כדאי להרכיב ארוחת בוקר ביחד עם הילד, שתכלול את כל אבות המזון: ירקות ופירות בכל הצבעים, פחמימות (עדיף מלאות) וחלבונים. אפשר להכניס פתק לקופסת האוכל עם עובדה חדשה המלמדת ידע או משפט שיעלה חיוך לילד במהלך היום
    • מומלץ ללכת לבית הספר עם תיק במשקל נמוך ככל האפשר, ולשמור את הספרים בבית הספר. הטיפ החשוב הוא להשקיע מאמץ ומחשבה בבחירת הילקוט. ישנה חשיבות רבה להתאמתו שכן באמצעותו ניתן למנוע עייפות, כאבים חזקים ונזקים מצטברים לגב. לכן חשוב להקפיד כי משקל הילקוט לא יעלה על 15% ממשקל הילד הנושא אותו. על הילקוט להיות עשוי מחומרים חזקים אך קלי משקל.
    • מבחינה רגשית: דברו עם הילדים, עודדו אותם לשתף אתכם בחוויות, בפחדים, בחששות ובהתרגשות.

     



    0 תגובות