פרופ' וקסמן: "אם המצב יימשך נגיע ל-1000 חולים קשים בסוף אוגוסט"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' וקסמן: "אם המצב יימשך נגיע ל-1000 חולים קשים בסוף אוגוסט"

    פרופ' אלי וקסמן ממכון ויצמן, מותח ביקורת על התנהלות הממשלה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ומתריע כי המשך התמהמהות של הממשלה תביא ל-1000 חולים קשים בסוף אוגוסט ואז גם פתיחת הלימודים תהיה בסכנה

    מחלקת קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו בפשיטה על בית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    על רקע התחלואה במגזר החרדי הנמוכה משמעותית מהמגזר הכללי, פרופ' אלי וקסמן ממכון ויצמן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרםן והתייחס למידע שנפוץ בציבור על הגל הרביעי, "יש תרמה של הנשאים שמגיעים מחו"ל אבל כעת ההדבקה המכריעה היא בין אנשים בתוך המדינה".

    עוד הוסיף, "אנחנו רואים שהחיסון מוריד את ההדבקה של אחרים, גם הנגיף נחלש שהוא יורד לגוף של מחוסן וגם הסיכוי של להגיע למחלה קשה אם אתה מחוסן נמוך משמעותית".

    פרופ' וקסמן הביע ביקורת התנהלות הממשלה, "אני חושב שהממשלה לא נקטה צעדים משמעותיים בכדי לבלום את ההתפרצות, מספר המאומתים מכפיל את עצמו כל שבועיים. שיעור המאומתים שמגיעים למצב קשה וזה הולך ומכפיל את עצמו".

    פרופ' וקסמן הבהיר כי התחזית קשה מאוד, "במחצית אוגוסט נגיע ל-400 חולים קשים ואם לא ננקוט צעדים עכשיו, עד סוף אוגוסט נגיע לאלף חולים קשים ואז יהיה תהיה בעיה בניתנת מענה רפואי ראוי ופתיחת שנת הלימודים תהיה בסכנה".



    0 תגובות