ח"כ זוהר: "אם היו מתעסקים בקורונה כמו בג'ובים מצבנו היה טוב יותר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ זוהר: "אם היו מתעסקים בקורונה כמו בג'ובים מצבנו היה טוב יותר"

    ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל"הדורה המרכזית" מהמליאה מתייחס להפסד הקואליציה ומבהיר, "כל דבר שלא מגיע באישור של מנסור עבאס נופל". על תפקוד הממשלה במאבק בקורונה: "כל הקשקושים שבנט כתב בספר שלו הוא עצמו עושה הפוך, הוא לוקח את ישראל אחורה"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר בריאיון הערב (רביעי) מהמליאה ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, לאחר תבוסת הקואליציה בהצבעות הערב ואמר, "ברגע ששרן השכל מנסה להעביר חוק ללא אישור של מנסור עבאס החוק נופל".

    על התפשטות הקורונה אומר זוהר, "אני ציטטתי מספרו של בנט והקראתי מה הוא אמר שצריך לעשות ומה הוא עושה בפועל, הלכה למעשה הוא עושה ההפך. כל הקשקושים שהבטיח לא באים לידי ביטוי. יש לנו ראש ממשלה לא טוב שלא מקדם את ישראל אלה לוקח אותה אחורה. הבטיח שתהיה ממשלת ימין והיא ממשלת שמאל".

    זוהר התייחס לניפוח הג'ובים והעברת והשימוש בחוק הנורבגי, "אם היה להם רצון להתעסק בקורונה כמו שהם מתעסקים בחוק הנורבי וחלוקת ג'ובים לחברים שלהם, כנראה שהיינו במצב טוב יותר מבחינה בריאותית. יש להם בממשלה שרה בשם שאשא ביטון שכבר אז חשבתי שהיא צריכה לסיים את תפקידה. אנחנו רואים הלכה למעשה כמה הסיכון גדול בתפקיד שלה אז וגם היום".

    על דחיית החוק שלו להחלת ריבונות ביו"ש אומר זוהר, "אני ציפיתי שהם יילכו עם האידאולוגיה שלהם, והם כרגע מעדיפים כיסאות ולא אידואלוגייה והם ישלמו מחיר ציבורי יקר על כך".

    על הגזירות הכלכליות של ליברמן לציבור הכללי והחרדי, "אנחנו אופוזיציה באמת לוחמת ואנחנו מנסים לעצור את הגזירות של הממשלה, אנחנו הצלחנו לעצור חוקים שלהם. לא הייתה לוחמת כמו האופוזיציה היום, אני רוצה לשבח את יהדות התורה, שס והציונות הדתית על העבודה יחד".



    0 תגובות