האם ח"כ גולן בעד החרם? ביקש להסיר את חתימתו ממכתב נגד החרם

    איתי גדסי No Comments on האם ח"כ גולן בעד החרם? ביקש להסיר את חתימתו ממכתב נגד החרם

    ח"כ יאיר גולן ביקש להסיר את חתימתו ממכתב של 90 חברי כנסת לחברת "יוניליוור" כנגד החרם של חברת הגלידות. את המכתב יזמה ח"כ מירב בן ארי | המכתב

    יאיר גולן צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מירב בן ארי (תקווה חדשה) יזמה מכתב של 90 חכי"ם שפנו לראשי חברת "יוניליוור" העולמית כנגד החרם על יו"ש שהטילה חברת בת שלהם חברת הגלידות בן אנד ג'ריס העולמית. כלל חברי הכנסת מהקואליצייה והאופוזיצייה חתמו על המכתב. אך סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן (מרצ) הודיע כי הוא מסיר את חתימתו מהמכתב.

    ח"כ יאיר גולן כתב: "חתמתי על המכתב של ח״כ מרב בן ארי בנושא גלידת בן אנד ג׳רי, לאחר החתימה הבנתי שהמכתב אינו משקף את עמדותי. ערים ביו״ש אינן ערים בישראל. ביקשתי להסיר את חתימתי מהמכתב".

    מתנועת שלום עכשיו נמסר: "מכתב חברי הכנסת, בהובלת מירב בן ארי, הוא מפגן של צביעות שמעיד בעיקר על חותמיו. בניגוד לכתוב, ההתנחלויות אינן חלק מישראל הריבונית וחברת בן אנד ג'ריס לא מחרימה את ישראל".

    עוד הוסיפו, "מצער שחברי כנסת ממפלגות שמתנגדות לסיפוח משתפים פעולה עם טשטוש הגבולות בין ישראל להתנחלויות, המוביל לא רק לסיפוח זוחל אלא גם להגברת הלחצים והחרמות. על ראשי המפלגות אשר מעדיפות את האינטרס הישראלי על טובת מפעל ההתנחלויות לפעול להסרת שמות חבריהן מהפיגוע ההסברתי שטמנו להם".

    המכתב והחתימות:



    0 תגובות