שר האוצר לשעבר בריאיון: "ליברמן מעלה מיסים בגלל מס-עבאס"

    אסתי פלד No Comments on שר האוצר לשעבר בריאיון: "ליברמן מעלה מיסים בגלל מס-עבאס"

    שר האוצר לשעבר ישראל כץ בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" תוקף את המדיניות הכלכלית של ליברמן שמטיל חבילת גזירות על הציבור בגלל התחייבויות כספיות אדירות לתנועה האסלאמית בהסכם הקואליציוני. כץ מספר על התקציב שהכין ועל ההתמודדות בתוך הליכוד

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את מבול הגזירות שמטיל ליברמן על עם ישראל, "ליברמן הולך באופן לעומתי נגד החרדים. הוא מעלה מיסים, "מס – עבאס". כץ הבהיר כי "פקידי האוצר ממש לא תומכים בו, כל הדו"חות מראים על כך שהשארנו מצב משק מעולה ביחס למגיפה. עבאס סוחט אותם, הם תלויים בו".

    כץ סיפר כי בניגוד לדיווחים היה כבר תקציב מדינה מוכן, "הכנו תקציב חד שנתי, דבר שכל פקידי האוצר תמכו בו. כשרצינו לחדש שוב את התקציב, הגיעו שלושה אנשים מהחניון והפילו את הממשלה".

    עוד הוסיף כץ, "הבעיה הייתה שכחול לבן לא רצתה לתמוך בתקציב, בגלל שגנץ רצה ערבויות ברוטציה". כץ חושף כי בזמנו, "התנגדתי להקדמת הבחירות, היה שם מטולטלת. נתניהו הוא ראש הליכוד, אין חילוקי דעות".

    על התמודדות בליכוד אמר כץ, "אמרתי לנתניהו, "אתה רוצה להיות יו"ר האופוזיציה – מקובל עלי, לא אתמודד מולך". ביום שהוא יחליט ללכת, אני יתמודד. נתניהו המועמד שלנו בכל הצעת אי אמון".



    0 תגובות