הרב הראשי מגיב לפרסומים על הדיל הסודי: "מתנגד לרפורמה בכשרות"

    אבי רבינא No Comments on הרב הראשי מגיב לפרסומים על הדיל הסודי: "מתנגד לרפורמה בכשרות"

    לאחר הפרסומים על דיל סודי בין הרב הראשי הגר"ד לאו לשר הדתות מתן כהנא, במסגרתו הרב לא ימתח ביקורת קולנית על רפורמת הכשרות המסוכנת, בתמורה למינוי שלו לבית הדין הגדול לאחר סיום כהונתו. מלשכת הרב נמסר: "הרב התנגד למתווה הכשרות של השר כהנא מהרגע הראשון"

    צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסומים על דיל בין שר הדתות מתן כהנא לרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, במסגרתו הרב לאו שיסיים את כהונתו בעוד כשנתיים ימונה לדיין בבית הדין הרבני הגדול, ובתמורה לא ישמיע התנגדות קולנית ונחרצת לרפורמת הכשרות של שר הדתות שתביא להרס הכשרות בישראל.

    כחלק מהדיל, השר כהנא ביקש מחבר הכנסת יום טוב כלפון (ימינה) להגיש הסתייגות לחוק הדיינים ולפיה כהונת הרבנים הראשיים כדיינים לא תסתיים. כך יוכל הרב לאו להמשיך לשמש כדיין. את הפרטים על הדיל מפרסם חזקי ברוך בערוץ 7.

    מלשכת הרב הראשי הגר"ד לאו נמסר: בהמשך לפרסומים לא אחראים ולא נכונים המופצים בשעה האחרונה אנו מבקשים להבהיר:

    "הרב הראשי הגר"ד לאו התנגד למתווה הכשרות של השר כהנא מהרגע הראשון כשזה הוצג לו בפגישתם בשבוע שעבר. יתרה מזו לפני מספר ימים העביר הרב הראשי לשר מסמך מפורט עם כלל הבעיות אשר עולות מהמתווה המסוכן אשר עלול לגרום להרס הכשרות. נשיא בית הדין ימשיך לעשות ככל יכולתו בכדי להמשיך לשמור על מעמד הרבנות, הכשרות ובתי הדין".



    0 תגובות