שינויים במזרח התיכון; איראן טוענת: עצרנו פעילי מוסד חמושים

    שלמה ריזל No Comments on שינויים במזרח התיכון; איראן טוענת: עצרנו פעילי מוסד חמושים

    על פי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית, הצבא האיראני לכד פעילי מוסד שחדרו במערב איראן יחד עם כלי נשק כדי לבצע "פרעות והתנקשויות" | בכירים רוסים אומרים כי מנגנון התיאום שפעל בין מערכת הביטחון לכוחות הרוסיים בסוריה וברחבי המזרח התיכון איננו קיים עוד, משום שהסתמך על יחסי נתניהו ופוטין.

    איראן. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באיראן טוענים כי הצליחו לעלות על עקבותיהם של סוכני מוסד שתכננו חבלה במתקנים במדינה ויצירת כאוס. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית, הצבא האיראני לכד פעילי מוסד שחדרו במערב איראן יחד עם כלי נשק כדי לבצע "פרעות והתנקשויות". לטענת האיראנים, מטרת החוליה הייתה להביא למהומות ולפרעות ברחבי המדינה.

    מנכ"ל המודיעין הנגדי במשרד המודיעין אמר כי כלי הנשק כללו אקדחים, רימונים, רובי סער ותחמושת. הוא הוסיף: "משרד המודיעין, מודה על הערנות המתמדת של העם שעזרה לנו ללכוד את החשודים. אני קורא לכל מגזרי העם לדווח על תנועות חשודות. ולהודיע למשרד המודיעין בטלפון 113".

    אמש (שני) התייחס ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו למדיניות הממשלה בנושא האיראני ותקף את הממשלה והעומד בראשה: "המחדל שלהם מול אירן הוא עצום. אם לא היינו פועלים מול אירן, היה להם כבר ארסנל כדי להשמיד את מדינת ישראל. הם צריכים להפעיל לחץ בלתי פוסק כדי לסגת מהסכם הגרעין. ללא לחץ ציבורי לא יהיה שום תזוזה. בנוסף, אתה חייב לאפשר חופש פעולה מוחלט לישראל".

    במקביל, בכירים רוסים אמרו כי מנגנון התיאום שפעל בין מערכת הביטחון לכוחות הרוסיים בסוריה אינו קיים עוד, משום שהסתמך על יחסי נתניהו ופוטין. גורם רוסי בכיר צוטט בכלי התקשורת בלבנון כשאמר כי "התיאום המוקדם עם ישראל פסק ברגע שקמה הממשלה החדשה ונתניהו סיים את תפקידו. ניתן לומר שכיום הקשר שלנו עם הכוחות הישראליים שנמצאים בצד הישראלי של הגבול עם סוריה הוא קשר קונקרטי ואינטרסנטי לחלוטין".



    0 תגובות