פצועי הלינץ' ישוחררו ממעצר; התוקפים טרם נעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פצועי הלינץ' ישוחררו ממעצר; התוקפים טרם נעצרו

    עו"ד נתי רום: "אירוע שהאחראיים לחקירה בימ"ר ש"י ובשב"כ צריכים לשים אחריו את המפתחות על השולחן וללכת הביתה"

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושת הנערים שנפצעו בלינץ' בשומרון ונעצרו בידי השב"כ וימ"ר ש"י ישוחררו היום (שלישי) ממעצרם, לפחות אחד מהפצועים עדיין חבול ופצוע ועם שחרורו הוא צפוי לעבור בדיקות רפואית. תוקפי הנערים ועשרות הערבים אשר השתתפו בלינץ' טרם נעצרו.

    נזכיר כי הפצועים, נקלעו ללינץ' קשה בכפר חווארה בלילה שבין יום רביעי לחמישי בשבוע שעבר, וזאת לאחר שערבים ביצעו אחריהם מרדף וניגחו את רכבם, לאחר שהם קיצרו את הנסיעה לגב ההר בסמוך לכפר ג'מעין, והערבים חשדו כי הם ביצעו תג מחיר באזור. אחד מהפצועים פונה לבית החולים בלינסון משם כוחות שב"כ וימ"ר לקחו אותו לחקירה בשב"כ ונאסר עליו לפגוש בעו"ד, הנערים הנוספים נעצרו לאחר יומיים. במוצאי שבת פגש עו"ד נתי רום אשר מייצג את הנערים מטעם ארגון חוננו בפצוע לראשונה, שם נודעו לו פרטים מזעזעים מהלינץ', בין השאר הראה לו הנער צלקות וכוויות מסיגריות שכובו עליו במהלך הלינץ', עוד נודע כי בלינץ' השתתפו גם ערבים ישראליים תושבי נצרת.

    עו"ד נתי רום תקף הבוקר את המעצר "אירוע שהאחראיים לחקירה בימ"ר ובשב"כ צריכים לשים אחריו את המפתחות על השולחן וללכת הביתה. נערים עוברים לינץ' אכזרי, ניסיון לרצח, ממש אירוע סדיסטי וימ"ר ש"י והשב"כ עוצרים את הנפגעים, והתוקפים מסתובבים חופשי, רק יום למחרת לא רחוק משם באותו כפר תקפו את רכבו של הרב לבנון בצורה קשה, מי יודע אם זה לא אותם תוקפים".

    רום הוסיף "אני מתחנן כמה ימים תאספו מצלמות, שם תראו שלנערים אין קשר לשום אירוע הצתה, רק אתמול לקחו את המצלמות, והכוונה לשחרר אותם היום כנראה לא מגיעה סתם. אנחנו נדרוש היום בבימ"ש לא רק לשחרר אותם ללא תנאי, אלא שתיפתח פה חקירה כנגד האחראים למחדל הזה, לטרוף שקורבנות הופכים לחשודים, להפקרות שפורעים מסתובבים חופשי. התיק הזה זה קו פרשת מים בביטחון אזרחי ישראל", הוסיף רום.



    0 תגובות